Obvestila

Ni obvestil.

Obvestila so izklopljena . Vklopi.

Kazalo

Predlogi

Ni najdenih zadetkov.


Rezultati iskanja

Rezultati iskanja

Rezultati iskanja

Rezultati iskanja

Rezultati iskanja

Rezultati iskanja

Rezultati iskanja

Rezultati iskanja

MMC RTV 365 Radio Televizija mojRTV × Menu
MMC-teden - tedenska izdaja najboljših vsebin

Avtorji Ana Jurc

Filmska recenzija Nekega lepega jutra

19.05.2023

Morda je vsako jutro lepo, če se zbujaš v majhnem, a s knjigami natrpanem meščanskem stanovanju v romantičnem kotičku Pariza. A še tako slikovita kulisa naše junakinje ne more obvarovati pred melanholijo in tegobami, ki jih človeku naprti življenje.

Filmska recenzija Zveri

17.05.2023

Eksploatacijski filmi na temo podeželja stavijo na konflikt med krhkostjo urbanega in brutalnostjo podeželja. Morda bi sklepali, da Denis Ménochet s svojo impozantno pojavo v tej dihotomiji pooseblja agresijo narave. A Zveri se takim klišejem izognejo.

Intervju David Diop, dobitnik mednarodnega bookerja: "Vojna sama je tista, ki je okrutna, ne pa vojaki"

12.05.2023

V jarkih prve svetovne vojne so Francozi zahodnoafriške vojake namerno opremili z mačetami, pove David Diop: to je bila strategija, da bi Nemcem nagnali strah v kosti pred "krvoločnimi divjaki". Barbarstvu vojne zrcalo nastavlja v romanu Več kot brat.

Intervju V zagovor torture porna: "Na presečišču nasilja in spolnosti se skriva razmislek o tem, kdo smo"

27.04.2023

Profesor filmskih študij Steve Jones je velik del kariere posvetil razbijanjem predsodkov o najbolj skrajnih vejah grozljivke. "Filmska kritika ima izrazito močen odziv na vse, kar ima kakršen koli opravek s telesom, kar je v osnovi precej puritansko."

Intervju "Špageti vestern uteleša dvojnost: fascinacijo nad Ameriko in deziluzijo nad njeno ideologijo"

26.04.2023

Austin Fisher je akademik, ki tako rekoč poklicno preučuje "slabe" filme: fascinira ga poglavje italijanske filmske zgodovine, v katerem je kot po tekočem traku nastajalo na desetine skoraj identičnih filmov, od špageti vesternov do giallov.

Filmska recenzija Renfield

19.04.2023

Vampirji na splošno in Drakula konkretno so doživeli že toliko interpretacij – od klasične grozljivke in romantičnega svetobolja do alegorije in somračnega kiča – da se je smotrno vprašati, koliko krvi je sploh še v truplu tega filmskega arhetipa.

Filmska recenzija Air: Nekaterim legendam je usojeno leteti

12.04.2023

Športno dramo z igrišča preseliti v sejno sobo – to ne zveni kot obetaven koncept za film. Air bo, upajmo, dokaz, da skoraj pozabljeni žanr nevpadljive drame, ki namesto na posebne učinke stavi na kemijo igralske zasedbe, še lahko najde veliko občinstvo.

Filmska recenzija Tetris

07.04.2023

Napovednik za Barbiko, s katerim je v teh dneh obseden splet, je najboljši dokaz, da filmov o igračah (ali videoigrah) ne moremo več snobovsko ignorirati.

Jezdeca, nov slovenski film Dominik Mencej: "Iskal sem ranljivejšo obliko moškosti, kot jo poznamo iz klasičnih filmov ceste"

05.04.2023

Osem let po tem, ko je Dominik Mencej z diplomskim filmom pobral ključni nagradi Festivala slovenskega filma, se s prvim celovečercem naposled etablira kot polnokrven avtor. Z Jezdecema, filmom o "prleških Golih v sedlu", presprašuje obrazce filma ceste.

Filmska recenzija Ljubezni Patricie Highsmith

31.03.2023

"Pisanje je nadomestilo za življenje, ki ga ne morem imeti," v enem od dnevnikov prizna Patricia Highsmith, mojstrica psihološke kriminalke. Novi dokumentarec je posvečen identiteti, ki je pisateljica v svojih 74 letih na svetu ni mogla živeti javno.

Intervju Cristina Morales: "Ženske se moramo politizirati tako, da si skupaj zamislimo boljši svet"

30.03.2023

"Neoliberalna ureditev je vešča v selektivnem definiranju nasilja," opozarja Cristina Morales. "Ko protestnik zažge zabojnik za smeti, je to nasilje. Tega, da človek z minimalno plačo ne presega praga revščine, pa sistem ne bo identificiral kot nasilje."

Intervju Nahid Persson, glas Irank: "Lahko bi se bala smrti in ostala tiho. A ne moreš se neprestano bati."

21.03.2023

"Žalostna resnica je, da bi v Iranu lahko posneli dokumentarec skoraj o komer koli, ker praktično ni osebe, ki ji režim ne bi naredil česa brutalnega," pravi Nahid Persson, režiserka v izgnanstvu. Sama je glas posodila preganjanim ženskam v domovini.

Stran 11 od 187
Prijavite se na e-novice

Prijavite se na e-novice

Neveljaven email naslov