Potniki bodo tako že pred nakupom seznanjeni s ceno poleta in bodo lahko lažje primerjali različne ponudbe. Prepovedana je tudi diskriminacija potnikov na podlagi njihovega bivališča, saj nova uredba določa, da letalske družbe potnikom, ki vozovnice rezervirajo v različnih državah, ne smejo zaračunavati različnih cen.
Konec "zank" v drobnem tisku?
"Nesprejemljivo je, da je vsak tretji, ki želi na spletu rezervirati letalsko vozovnico, opeharjen ali zaveden," je pred sprejemom uredbe poudarila komisarka za zaščito potrošnikov Maglena Kuneva, ki si prizadeva preprečiti zavajajoče oglaševanje. "Potrošniki si zaslužijo pošteno navajanje cen, ne pa presenečenj, skritih v drobnem tisku v pogodbenih pogojih," opozarja Kuneva.
Ukrepajo nacionalni organi članic EU-ja
Komisija spletno prodajo vozovnic ureja s postopkom "pometanja". Gre za postopek sistematičnega, sočasnega in usklajenega ugotavljanja kršitev pravil za zaščito potrošnikov v različnih članicah povezave. Ko se kršitev ugotovi, nacionalni organi od ponudnika zahtevajo spremembo nepravilnih praks. Letalski sektor mora slabe prakse odpraviti najpozneje do maja prihodnje leto, sicer jih čaka pravni postopek, denarna kazen in celo zahteva po zaprtju spletnega prodajnega mesta.
Nova pravila naj bi pozitivno vplivala tudi na varnost v letalskem prometu, saj urejajo tudi izdajo dovoljenj, nadzor delovanja letalskih družb in dostop na trg. S tem naj bi se zagotovila tudi večja konkurenčnost zračnega prometa.
A. K. K.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje