Kot so sporočili iz Darsa, je družba pripravljena nadaljevati gradnjo v skladu z veljavno pogodbo. Kot je znano, se je drugi izvajalec, CPM, znašel v postopku prisilne poravnave in del ne more nadaljevati.
Dars in Alpine Bau bosta zdaj oblikovala delovni skupini za tehnična in pravno-finančna vprašanja, tako da bodo postavili izhodišče za čimprejšnje nadaljevanje del.
Na koprski strani predora bo moral predhodno tudi projektant zagotoviti primerno tehnologijo graditve, ki bo ustrezala pogojem, opredeljenim v vladni uredbi o državnem lokacijskem načrtu za odsek hitre ceste Koper-Izola. Vodstvo Darsa se bo zato predvidoma v začetku prihodnjega tedna srečalo s predstavniki lokalne skupnosti.
Dars: Odstop od pogodbe bi prinesel kup težav
V Darsu so s potekom dogodkov zadovoljni, saj bi odstop od pogodbe pomenil pripravo novega javnega razpisa s prilagojeno projektno dokumentacijo. V postopku bi nato verjetno spet prišlo do pritožb neizbranih izvajalcev in revizij postopka, kar bi močno zamaknilo dokončanje del in odprtje celotne hitre ceste Koper-Izola. Medtem bi ves čas potekala še obsežna in draga vzdrževalna dela.
Minister za promet Patrick Vlačič pa je ob robu konference o logističnem holdingu dejal, da je zaradi zapletov gradnja predora stala dva meseca, a to ni zamuda, ki se je ne bi dalo nadoknaditi.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje