Arriva. Foto: TV Slovenija/posnetek zaslona
Arriva. Foto: TV Slovenija/posnetek zaslona

Po besedah predstavnikov sindikatov se vozniki avtobusov spopadajo z mnogimi težavami, ena izmed njih je tudi plačilo. Čeprav so vozniki mesečno na delovnem mestu tudi do 230 ur, le stežka dosežejo mesečne obveznosti, med 9. in 12. uro dopoldne, ko veliko voznikov čaka na naslednjo vožnjo na delovnem mestu, pa za ta čas ne prejmejo plačila.

Sorodna novica Vozniki avtobusov opozarjajo na nevzdržne razmere. Takoj bi potrebovali dodatnih 860 voznikov.

"Pri medkrajevnih prevozih velja uredba 561, evropska zakonodaja, ki dovoljuje takšen način. In to ni Slovenija nobena izjema, to je tudi v Evropi pri drugih. Kako je pa delavec na razpolago svojemu delodajalcu, je pa čisto stvar delodajalca in delavca, ki sprejme ali pa ne sprejme take pogodbe," je dejal Miran Sečki, direktor Družbe za upravljanje javnega potniškega prometa (DUJPP).

Očitke o slabem plačilu so v družbi Nomago zavrnili. Po njihovih navedbah so plače skupaj z dodatki v zadnjih dveh letih zvišali za približno 30 odstotkov. Pri podjetju Arriva so besede sindikata označili za zavajajoče. Kot poceni populizem pa trditev, da so popolnoma razvrednotili poklic voznika avtobusa. Je torej javni potniški promet res pred zlomom?

"Javni potniški promet ni pred nobenim zlomom. V to se tudi investira kar nekaj denarja, tudi finančno in kadrovsko. Mislim, da se vsi dobro zavedajo, da je to potrebno, da je potrebnih še kar nekaj korakov. Popolnoma nepotrebne izjave," je komentiral Sečki.

Največja koncesionarja za javne prevoze pri nas sta sporočila tudi, da nenehno sprejemajo ukrepe za izboljšanje delovnih razmer zaposlenih.