Ponudbe za elektronsko cestninjenje so sicer oddali tudi konzorcij Iskratela in slovaškega Skytolla (110,11 milijona evrov brez DDV-ja), Cetis skupaj z Autostrado in družbo Inženiring Informatika (114,6 milijona evrov brez DDV-ja) ter Kapsch TrafficCom (114,96 milijona evrov brez DDV-ja).
V Darsu so pojasnili, da so ponudbe ocenili ob upoštevanju pogojev iz razpisne dokumentacije in na podlagi meril, ki so bila vnaprej opredeljena v razpisni dokumentaciji, in sicer: skrajšanje roka za vzpostavitev, ponudbena cena in raven tehničnih storitev, pri čemer je bilo vsako izmed meril ovrednoteno z določenim številom točk.
"Po izvedenem postopku pregleda in ocenjevanja ponudbe je bila kot ekonomsko najugodnejša ponudba izbrana skupna ponudba ponudnika konzorcija Telekom Slovenije in Q-Free, ki je bila ocenjena z najvišjim številom točk ter je bila po končni razvrstitvi vseh ponudb uvrščena na prvo mesto," so navedli v Darsu.
Učinek uvedbe elektronskega cestninjenja predvideva cestninjenje vseh avtocest in hitrih cest v upravljanju Darsa, tudi tistih odsekov, ki so trenutno že v uporabi, pa ne sodijo med cestninske ceste. "Sprememba cestninskega sistema v sistem elektronskega cestninjenja v prostem prometnem toku za tovorna vozila bo zagotovila višji letni priliv za povprečno 13 milijonov evrov na leto," še pravijo na Darsu.
Sistem mora biti vzpostavljen v letu dni
Rok za vzpostavitev sistema je eno leto od podpisa pogodbe, ki jo bo Dars sklenil po pravnomočni odločitvi o oddaji javnega naročila.
Pričakovati je sicer, da bo kateri izmed neizbranih ponudnikov vložil revizijski zahtevek na odločitev Darsa. Možnost pritožbe je že decembra ob odpiranju ponudb denimo nakazal direktor Kapsch TrafficComa Jože Hebar, ki je dejal, da bodo, če javnega naročila ne bodo dobili, izkoristili vsa pravna sredstva, ki so jim na voljo.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje