Telekom Slovenije in norveška družba Q-Free sta za postavitev sistema zaračunala 100 milijonov evrov, kar je bila najnižja ponudba. Svoje ponudbe so oddali tudi konzorcij Iskratela in slovaškega Skytolla (110,1 milijona evrov), Cetis skupaj z Autostrado in družbo Inženiring Informatika (114,6 milijona evrov) ter Kapsch TrafficCom (115 milijonov evrov).
Izvajalec mora sistem postaviti v enem letu po podpisu pogodbe, ki pa bo podpisana šele po pravnomočnosti sklepa o izboru. Projekt naj bi bil končan v drugi polovici leta 2017, ocenjujejo na Darsu.
Cestninska shema bo zajemala vsa vozila, težja od 3,5 tone, vključno z avtobusi, pri čemer bodo veljale izjeme. Za vsa preostala vozila bo še vedno veljal vinjetni sistem. Dars računa, da mu bo nov sistem prinesel dodatnih 13 milijonov evrov letno.
Dolga brada projekta
Projekt vzpostavitve elektronskega cestninjenja se sicer vleče že nekaj časa. Prvi razpis je Dars objavil že avgusta 2011, a ga je vlada po večkratnem podaljšanju marca 2012 ustavila. Februarja 2013 je bil objavljen drugi razpis, a je Državna revizijska komisija postopek zbiranja ponudb razveljavila - takrat se je na razpis prijavila le družba Kapsch TrafficCom, dva interesenta pa sta se še pred tem pritožila -, Dars pa je na osnovi priporočil komisije in sklepa vlade pripravil novo razpisno dokumentacijo, razpis pa objavil julija lani.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje