Da bi povečali proizvodnjo, so v družbi napovedali, da bodo letos v italijanske tovarne vložili dve milijardi evrov, šest milijard pa bodo namenili za dobavne verige.
Vse italijanske tovarne avtomobilskega koncerna, ki je januarja leta 2021 nastal z združitvijo francoske skupine PSA in italijansko-ameriške družbe Fiat Chrysler, so leto končale v rdečih številkah.
Nekoč ponos italijanske avtomobilske industrije, Fiatova tovarna Mirafiori v Torinu, je lani proizvedla za skoraj 70 odstotkov manj avtomobilov kot leto prej, slabih 26.000 proti skoraj 86.000 vozilom leta 2023. Po podatkih, ki so jih zbrali italijanski sindikati, se je nazadnje, ko je italijanska avtomobilska industrija, danes zbrana v velikanu Stellantisu, izdelala tako malo vozil, pisalo leto 1956.
"Ne skrivamo, da bo leto 2025 težko. Toda vse italijanske tovarne bodo še naprej delale, in to veliko več kot v zadnjih mesecih in letih," je sredi decembra povedal direktor operacij Stellantisa v Evropi Jean Phillipe Imparato.
Začasne prekinitve proizvodnje so lani doletele vse italijanske tovarne, v Maseratiju v Modeni, na primer, so v zadnjem trimesečju delali le deset dni.
"Za zdaj ni nobenih dejstev, imamo samo napovedi. Razmere v tovarnah so resne, veliko delavcev je na čakanju," je dejal predstavnik sindikata Uilm Rocco Palombella.
Leta 2023 je bil sicer Stellantis po podatkih podjetja po prodaji četrti največji proizvajalec avtomobilov na svetu – za japonsko Toyoto, nemškim Volkswagnom in korejskim Hyundaiem.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje