Španska družba Endes je za novo lokacijo predlagala točko, ki je nekoliko bližje italijanskemu Gradežu, a še vedno le 600 metrov od meje slovenskih ozemeljskih voda in enako kot v prvotnem načrtu oddaljena od Pirana. Vlagatelji potrebe po slovenskem soglasju tudi tokrat ne omenjajo.
Načrtovalci zagotavljajo, da bi terminal v morju razbremenil plovne poti k tržaški in koprski luki in zmanjšal tveganje incidentov, medtem ko okoljevarstveniki opozarjajo, da je lokacija preblizu turističnih krajev.
Trije terminali v Tržaškem zalivu?
Tržaški terminal, načrtovani kopenski terminal v Žavljah pri Miljah in morebitna gradnja koprskega plinskega terminala, bi pomenili največjo zgostitev tovrstnih objektov in tankerjev na svetu, saj bi v majhnem Tržaškem zalivu delovali kar trije terminali, piše Dnevnik.
Naložba v terminal na morju sicer že tri leta čaka na odobritev vlade, saj so jo v času Prodija ustavili zeleni in komunisti. Na letošnjih aprilskih volitvah največ možnosti za zmago pripisujejo stranki Silvia Berlusconija in stranki Valterja Veltronija, ki odločno zagovarjata gradnjo vseh načrtovanih plinskih terminalov v Tržaškem zalivu.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje