V Luki Koper so ob tem spomnili, da so s poglobitvijo morskega dna na kontejnerskem terminalu na 14 metrov globine sredi letošnjega leta odprli pot večjim kontejnerskim ladjam. Z novim letom bo tako koprsko pristanišče neposredno povezano z Daljnim vzhodom kar s tremi kontejnerskimi linijami namesto zdajšnjih dveh.
V primeru dveh linij bo Koper celo prvi pristan v Jadranskem morju, kar bo vplivalo na večjo konkurenčnost in privlačnost Luke Koper za blago, ki potuje med Azijo in srednjo Evropo. Zaradi pričakovanega prihoda večjih ladij z zmogljivostjo do 10.000 kontejnerskih enot pa je treba temu prilagoditi tudi pristaniško infrastrukturo in pretovorno opremo, pojasnjujejo v Kopru.
Tudi sicer bo večina naložb v pristaniško infrastrukturo in opremo v prihodnjih letih namenjena prav kontejnerskemu terminalu, ki v strategiji razvoja družbe zaseda osrednje mesto, so še zapisali v Luki Koper.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje