Dobava goriva namreč zamuja ali pa je sploh ni, veliki prodajalci, kot so Mol, Petrol in OMV, pa jim ga ponujajo po zanje previsokih cenah.
Veleprodajnih cen vlada namreč ni omejila, kar je za trgovce z majhnimi tržnimi deleži, ki nimajo svojih zalog velik izziv. V občini Kungota s približno 4000 prebivalci je samo ena črpalka družinskega podjetja.
"Naša veleprodajna cena, po kateri bi lahko odkupili od Petrola je bistveno višja od zajamčene cene z regulacijo države s tem da je to cena še brez DDV-ja. Mi bi odkupili po 1,81 evra plus dodali še DDV, kar pomeni, da bi prišli debelo preko 2 evra za maloprodajno ceno," je za TV Slovenija povedal Renato Hlade iz podjetka Gokop.
"Z vsakim litrom goriva, ki ga prodamo, naredimo minus, a upamo, da bo to kratkoročno in da bomo lahko začeli normalno naprej poslovati," pa je povedal Domen Boštjančič iz podjetja Mi Oskrba.
Na dan bi naredili 20.000 evrov izgube
"Če bi danes prodajali po teh cenah in če bi šli po gorivo do tujih dobaviteljev, recimo Mol Slovenija nam do konca meseca ne more dati niti litra goriva, bi vsak dan naredili okoli 20.000 evrov izgube," pa je pojasnil Chris Boltauzer iz podjetja Morganti Oil.
Kako pa zadeve komentirajo veliki trgovci? Odgovora iz OMV-ja in Petrola sta podobna, trdijo, da prodaje niso ustavili in da izpolnjujejo vse pogodbene obveznosti.
Na mejnem prehodu Vrtojba je prav danes, kot že v minulih dneh, zmanjkalo dizla. Kot pravijo na Petrolu, imajo povečan obisk na vseh obmejnih prodajnih mestih, zato so povsod že povečali dobavo.
Čeprav je državnih zalog načeloma dovolj, je med večjimi trgovci, ki ne prodajajo več goriv, tudi Mercator.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje