Kot so povedali nekateri uporabniki banke OTP za TV Slovenija, tudi pet dni niso imeli dostopa do svojega poslovnega računa. Ali pa je aplikacija za prijavo v poslovni račun zahtevala registracijsko številko in aktivacijsko kodo. Številke in kode pa uporabnik ni prejel.
V banki OTP so za TV Slovenija pojasnili, da so v nov informacijski sistem prenesli podatke več kot 200 tisočih uporabnikov. Digitalne poti po zatrjevanju banke delujejo, v primeru težav, ki da so ob prehodu razumljive, pa naj se uporabniki po telefonu ali osebno obrnejo na bančno poslovalnico.
Kot je poročala novinarka TV Slovenija Kaja Kokot Žanič, so ji komitenti povedali, da zaradi podobnih težav po več ur čakajo na pogovor z bančnim svetovalcem. "Zakaj nekateri uporabniki niso izvedeli, kdo so skrbniki njihovih računov, koliko je takšnih primerov, ali ima banka dovolj kadra, da razreši te težave, in predvsem, kako ublažiti poslovno škodo, ki morda nastaja ob začasni nedostopnosti podjetniških računov, so še odprta vprašanja," je poudarila.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje