Letos bodo v Novi Ljubljanski banki zaprli del poslovalnic in umaknili tudi več kot 100 bankomatov, je na novinarski konferenci v Ljubljani napovedal član uprave Blaž Brodnjak.
NLB ima v Sloveniji 143 poslovalnic. Lani niso zaprli nobene, letos pa bodo svojo mrežo močno skrčili. Pravijo, da so se navade uporabnikov bančnih storitev v zadnjih letih močno spremenile.
Vse manj strank
"Vse več strank posluje prek spletne banke, obisk poslovalnic se vztrajno zmanjšuje, zato je v prihodnje pričakovati, da bo banka zaprla še katero izmed poslovalnic," so pred časom pojasnili v NLB-ju in poudarili, da so klasične bančne poslovalnice z razvojem spletnega bančništva vse bolj namenjene osebnemu svetovanju in opravljanju zahtevnejših bančnih poslov.
Splet izpodriva okenca
Tudi v drugih bankah opažajo vse večjo uporabo bančnih storitev, kot so dvig in polog gotovine, plačilo položnic, prenakazila na spletu. Uporaba spletne banke je po zagotovilih bank varna, njihovim komitentom pa je na voljo 24 ur na dan in sedem dni v tednu.
V NKBM-ju, ki je prav tako kot NLB v fazi prestrukturiranja, so lani zaprli štiri poslovalnice, in sicer v mestnem središču Maribora, v Majšperku, Vrtojbi in v Novi Gorici. V načrtu imajo dodatno zniževanje števila poslovalnic.
V Abanki Vipa, ki je konec lanskega leta delila usodo NLB-ja in NKBM-ja ter postala banka v popolni državni lasti, svojih načrtov še ne razkrivajo, saj mora njihov program prestrukturiranja potrditi Evropska komisija.
Tuje banke širijo poslovanje
Medtem pa na nove priložnosti v Sloveniji čakajo banke v tuji lasti.
Banka Sberbank, nekdanja Volksbank, lani ni odprla nobene nove poslovalnice, saj je prenovila obstoječe. "Načeloma razmišljamo o širitvi poslovne mreže, vendar obseg in lokacije še niso natančno dorečene. Hkrati preverjamo obstoječe lokacije poslovnih enot nekaterih drugih bank in skladnost s strategijo širjenja lastne mreže," so povedali.
Tudi v UniCredit Banki Slovenije niso razkrili konkretnih načrtov na tem področju, so pa spomnili, da so v preteklih nekaj letih povečali svojo mrežo za skoraj 50 odstotkov. "Lani sicer nismo odprli nobene poslovne enote, smo pa veliko vlagali v razvoj alternativnih kanalov, kot sta elektronska banka in mobilno bančništvo."
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje