Predlog pomoči Adrii bo v državni zbor šel v prihodnjem tednu, ko bo najverjetneje sprejeta tudi odločitev o državni pomoči. "Na eni strani je mobilnost prebivalstva, na drugi strani pa veliko denarja, zato smo se odločili, da damo to odločitev v presojo tudi poslancem," je dejal Vlačič.
Po njegovih besedah je finančna sanacija prevoznika nujni pogoj za pridobitev strateškega partnerja, končni cilj pa je prodaja brez omejitve deležev, bi pa moral novi partner ohraniti sedež, znamko ... več pa ni želel razkriti, češ da bodočim partnerjem ne želi razkrivati pogajalskih izhodišč.
Najprej denar, nato poslovna sanacija
Direktor Adrie Klemen Boštjančič je ob tem povedal, da je poslovna sanacija izvedljiva le skupaj s finančno sanacijo. "Poslovna sanacija pomeni na eni strani obvladovanje stroškov in nov poslovni model, saj Adrio lahko rešijo le prihodki," meni Klemenčič.
Kot je dejal, gre pri tem za rezanje vseh stroškov, tudi z novo kolektivno pogodbo, vendar osnovna težava Adrie, da je omejena samo na Slovenijo, ostaja. Zato želijo pripeljati dodatne potnike, in sicer iz regije ter prek povezav z drugimi letalskimi prevozniki.
Drugi del modela pa je pripeljati potnike od zunaj oz. postati "most med Azijo in Severno Ameriko", predlagani model pa naj bi že vzbudil zanimanje tujine. Na dolgi rok je sicer nujno potreben strateški partner, je še dejal Klemenčič.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje