Tokrat v oddaji Prava ideja! gostuje Matej Kurent, ki je svojo pravo idejo našel na trgu mobilnikov. Preboj na svetovni trg je njegovo podjetje Calypso Crystal doseglo z ročno izdelanimi kristalnimi podstavki za Applove mobilnike. Foto: RTV SLO
Tokrat v oddaji Prava ideja! gostuje Matej Kurent, ki je svojo pravo idejo našel na trgu mobilnikov. Preboj na svetovni trg je njegovo podjetje Calypso Crystal doseglo z ročno izdelanimi kristalnimi podstavki za Applove mobilnike. Foto: RTV SLO
CalypsoCase
Celoten ovitek je sestavljen ročno, kar kupcu predstavijo tudi v personaliziranem paketku, v katerem je dostavljen. Foto: www.calypsocrystal.com
Prodaja temelji na spletni prodaji, navzoči pa so tudi v nekaterih Applovih trgovinah, v Harrodsu in drugih. Foto: www.calypsocrystal.com
Prava ideja: Prestižni dodatki za telefone

V letu dni je družbi Calypso Crystal uspel prodor na mednarodni trg in v več kot 30 držav po svetu. Njihovi podstavki so posuti s kristali, posebni ovitki za iPhone pa so iz kakovostnega usnja, titana, ki preprečuje poškodbe ob padcih, in mehke notranje obloge iz mikrovlaken. Cene se gibajo od sto evrov naprej, največ naročil pa imajo iz Združenih držav Amerike. Stavijo na ročno izdelane proizvode, narejene v Sloveniji.

Matej Kurent je gostoval v oddaji Prava ideja! V njej je bilo govora tudi o ambicioznih Slovenkah v Turčiji, ki so vsaka na svojem področju uspele na tem, skoraj 80-milijonskem trgu.


Prava ideja je na sporedu vsako sredo ob 23. uri, ponovitev pa vsak četrtek ob 16.30 na 1. programu TV Slovenija. Vabljeni k ogledu!


Čeprav že nekaj let govorimo o vsesplošni gospodarski krizi, vam je uspelo lansirati podjetje, ki izdeluje prestižne dodatke za prenosne telefone. Kje ste dobili idejo in kako drzna se vam je zdela?
Ideja se mi je zdela zelo drzna, a mislim, da je recesija zgolj stanje duha. Daje nam nove priložnosti in sam sem jo videl v tem, da bi po vsem svetu prodajali dodatke za prestižne mobilne telefone. Če pogledaš, kako velik trg je in koliko je na njem priložnosti, potem ugotoviš, da recesije ni.

Kje vse prodajate vaše kristalne podstavke, kakovostne ovitke in podloge?
Prodajamo jih po vsem svetu, vsa naša proizvodnja je izvozna, ničesar ne prodajamo v Sloveniji. Približno več kot polovico jih gre v Ameriko, drugo v Azijo, pa tudi v Rusijo.

Ste v stiku z Applom in drugimi velikimi proizvajalci mobilnikov?
V določenih stikih smo in ponekod tudi prodajamo v njihovih trgovinah, posebej v Rusiji prodajamo tudi v Applovih trgovinah.

Verjetno je pomembno tudi trženje v teh časih, še posebej pri luksuznih izdelkih. Kakšna je vaša strategija?
Pri trženju izkoriščamo napredne kanale, ki že obstajajo. Veliko koristimo piar, socialna omrežja, blogarje, mnenjske voditelje, da ti govorijo o naših izdelkih.

Izdelujete vse izdelke v Sloveniji?
Da, vse je narejeno v Sloveniji, čeprav materiali pridejo tudi iz tujine.

Se vam zdi, da je kupcem pomembno tudi to, kje je izdelek narejen?
Pomembno jim je to, da je narejeno v Evropi. Sploh za azijski trg smo ugotovili, da jim je pomembno, da zadeva ni narejena v Aziji, na Kitajskem. Zelo so zadovoljni, ko vidijo, da je izdelek res narejen v Evropi.

Še posebej se potrudite pri prezentaciji in kupce v samem paketku nagovorite po imenu ter jim natančno opišete način izdelave proizvoda. Se kupci odzovejo na tak način dostave?
Ja, kupci se odzivajo. Zelo so zadovoljni, ko vidijo, da je izdelek zanje personaliziran.

Na ta način torej spodbujate tudi promoviranje izdelkov 'od ust do ust'.
Absolutno, točno to.

Uspel vam je tudi vstop v znamenito londonsko trgovino Harrods.
Da. Veliko je bilo iskanja stikov in prijaznega trženja, pa smo prišli do Harrodsa.

Koliko imate trenutno zaposlenih? S kom vse sodelujete pri samem oblikovanju?
Zaposleni smo trije. Kristalne podstavke nam izdeluje Steklarna Rogaška. V Sloveniji smo poiskali najboljše dobavitelje, ki lahko za nas po naših specifikacijah izdelujejo te izdelke.

V Sloveniji pa ne gradite trga?
Slovenija za nas ni trg in vanjo ne vlagamo energije. Prodajamo jih le v eni trgovini pri nas.

Je v vašem načrtu nadaljnja širitev proizvodnje in prodaje?
Absolutno, želimo postati največji svetovni ponudnik prestižnih dodatkov za mobilne telefone.

Prava ideja: Prestižni dodatki za telefone