"Čutimo veliko odgovornost do blagovne znamke Fructal," so julija ob podpisu pogodbe o prodaji dejali predstavniki srbske družbe. Foto: BoBo

Znano je, da je srbsko podjetje pogodbo o nakupu 93,7-odstotnega deleža ajdovske družbe sklenilo s Pivovarno Union 25. julija. S prodajo so nato na skupščini pet dni pozneje soglašali tudi delničarji Pivovarne Laško, lastnice Pivovarne Union.

Ta bo s prodajo iztržila 35,3 milijona evrov, medtem ko je celoten Fructal s poslom vreden 50,2 milijona evrov. Skupina Pivovarna Laško se bo pri bankah tako razdolžila za 48 milijonov evrov.

Ob podpisu pogodbe o nakupu je Slobodan Radun, predstavnik srbske družbe, na tiskovni konferenci v Sloveniji zagotovil, da ne nameravajo zamenjati Fructalove uprave. Nectar se je ob tem slovenski javnosti še zavezal, da proizvodnih lokacij v Ajdovščini in Kamniku ne bo zapiral ali bistveno zmanjševal števila zaposlenih, po tržnih cenah bo odkupil vse sadje, vlagal bo v razvoj lokalnih pridelovalcev sadja, blagovna znamka ostaja temelj skupnega podjetja, ne bodo prodali nobenega programa Fructala, zdajšnje vodstvo ostaja, ker mu zaupajo.