Kot so po koncu pogajanj vodstva družbe s pooblaščencem zaposlenih in stavkovnim odborom, sestavljenim iz pilotov in vodij pilotskih čolnov, zaposlenih v družbi, zapisali v skupni izjavi za medije, bo s sklenitvijo dogovora prihranjena obsežna gospodarska škoda. Ta bi lahko nastala zaradi motene kakovostne pilotaže in varne plovbe v koprskem pristanišču ter v drugih delih teritorialnega morja Slovenije.
Obenem so družba in piloti v izjavi pozvali pristojne institucije k sistemski ureditvi vprašanja pilotaže, ki je po pomorskem zakoniku že definirana kot gospodarska javna služba in je zanjo predvidena koncesija, ki pa v zadnjem desetletju ni bila formalnopravno urejena.
Iz sporočila sicer ni razvidno, kaj natančno predvideva dogovor, ki je bil plod celodnevnih pogajanj. Zaposleni so zahtevali zaposlitev dodatnih pilotov, nakup ustrezne varnostne opreme in novih plovil ter dvig plač, ki naj bodo primerljive tistim v konkurenčnih pristaniščih.
Pomorska pilotaža 24 ur na dan sedem dni v tednu
Piloti Koper je sicer zasebna družba, ki izvaja pomorsko pilotažo v koprskem pristanišču in v drugih delih teritorialnega morja ter notranjih morskih voda. Pilotaža so strokovni nasveti, ki jih strokovnjak pilot daje poveljniku ladje glede vodenja ladje, da ta varno plove po pristaniščih in drugih območjih teritorialnega morja in notranjih morskih voda. Pilotažo izvajajo 24 ur na dan in sedem dni v tednu.
Če dogovora ne bi sklenili, bi piloti jutri, v sredo zjutraj, začeli stavko. V tem primeru bi bilo tako vplutje kot izplutje ladij iz koprskega pristanišča močno okrnjeno, lahko pa bi celo zastalo.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje