Spremembe programa je pripravilo vodstvo Adrie skupaj z izbranimi tujimi finančnimi svetovalci iz podjetja Airconomy, v prihodnjih dneh pa jih bodo predstavili še bankam upnicam, je za Radio Slovenija poročal Milan Trobič.
"20 milijonov za poplačilo bančnih obveznosti"
Bistveni del programa je državna dokapitalizacija v vrednosti 49,5 milijona evrov, kar pa mora odobriti še Evropska komisija. Vse skupaj bo po besedah predsednika upravnega odbora Adrie Airways Maksa Tajnikarja uspešno le, če bodo tudi banke upnice del svojih terjatev spremenile v lastniške deleže v Adrii. Dokapitalizacija namreč pomeni, da bo Adria lahko z državnim denarjem odplačala del dolgov bankam.
"Računamo, da bomo slabih 20 milijonov evrov od tega zneska lahko namenili za poplačilo bančnih obveznosti, kar pomeni, da se bodo banke v Adrii Airways na neki način sprostile, da se bodo bančna sredstva tukaj sprostila. To pa bi moralo opogumiti banke, da bodo naredile konverzijo terjatev v trajni kapital," je razložil Tajnikar.
Uvedba kombiniranega poslovnega modela?
Adria sicer posluje na ravni lanskega leta, precej pa stavijo na t. i. čarterske polete, za katere bodo namenili dve novi letali. Ob tem bodo morali razmisliti, katere letalske proge naj obdržijo in katere ne. Če bi želeli zadržati povezave z evropskimi prestolnicami, je državna pomoč nujna. Predvidoma bodo tako uvedli kombiniran poslovni model, kar pomeni zagotavljanje letalskih povezav kot nacionalni prevoznik in letalskih povezav, ki bodo prinašale denar.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje