Inšpektorat je v nekaterih primerih začel izvršilne postopke. Foto: MMC RTV SLO/Shutterstock
Inšpektorat je v nekaterih primerih začel izvršilne postopke. Foto: MMC RTV SLO/Shutterstock

Tržni inšpektorat je opravil nadzore v družbi Kuhinja Domestika na podlagi več prijav potrošnikov. Zakon o varstvu potrošnikov namreč določa, da mora podjetje svojo obveznost iz pogodbe izpolniti brez odlašanja, vendar najpozneje v 30 dneh po sklenitvi pogodbe, razen če sta se stranki dogovorili drugače. Če podjetje niti v dodatnem roku, ki mu ga določi potrošnik, ne izpolni svoje obveznosti, lahko potrošnik odstopi od pogodbe, sporočajo z inšpektorata.

Zakon določa tudi primere, v katerih lahko potrošnik odstopi od pogodbe, ne da bi podjetju pustil dodaten rok za izpolnitev svojih obveznosti: če podjetje zavrne dostavo blaga, izvedbo storitve ali dobavo digitalne vsebine, ki je dobavljena na materialnem nosilcu podatkov, če je glede na okoliščine ob sklenitvi pogodbe dogovorjeni rok bistvena sestavina pogodbe ali če potrošnik pred sklenitvijo pogodbe podjetje obvesti, da je dogovorjeni rok bistvena sestavina pogodbe. Če potrošnik odstopi od pogodbe, mu mora podjetje brez odlašanja vrniti vsa prejeta plačila.

Inšpektorat je v nekaterih primerih začel izvršilne postopke

"Ker smo v inšpekcijskih nadzorih ugotovili, da družba Kuhinje Domestika iz Ljubljane ne upošteva zakonske obveznosti, povezane z vračilom vseh opravljenih plačil potrošnikom, ki so zaradi zamude z dobavo kuhinje odstopili od pogodbe, smo izdali več upravnih odločb, s katerimi smo družbi naložili izpolnitev te zakonske obveznosti. V nekaterih primerih smo že uvedli tudi izvršilne postopke zaradi prisilne izpolnitve obveznosti iz izdanih upravnih odločb," so pojasnili.

Potrošnikom svetujejo previdnost pri odločitvi za nakup blaga pri tej družbi, saj obstaja velika verjetnost, da blaga ne bodo prejeli, prav tako bi lahko bilo oteženo vračilo predplačila.