Mittelfest, italijanski festival poezije, proze, gledališča, glasbe in plesa, je bil v svoji več kot dvajsetletni zgodovini priča spremembam in napetostim, ki so oblikovale kulturo Evrope, je povedal umetniški vodja festivala Franco Calabretto.
Zdaj, "natanko 100 let po eksploziji, ki je spremenila zgodovino, se zdi, da je Evropa ponovno v težavah. Čeprav ne tako pretresljiv kot tik pred svetovno vojno, je današnji nemir ravno tako intenziven in globok," so zapisali organizatorji festivala.
Ozračje je polno negotovosti in ranljivosti, kar pa ni le rezultat recesije, ampak ta občutja in stanja spremljajo preizpraševanje temeljev evropskega obnašanja, izbire in vrednot, tudi tistih, ki smo jih imeli za brezčasne, kot so med drugim umetniške vrednote.
Vztrajna umetnost iz različnih držav
Letošnji festival občinstvu omogoča spremljanje umetnosti, ki ni tako ranljiva, umetnosti, ki vztraja, so poudarili organizatorji, ki so na festival povabili umetnike iz Italije, Slovenije, Hrvaške, Srbije, Avstrije, Nemčije, Švice, Češke, Nizozemske in Kazahstana.
V prvem festivalskem dnevu bo nastopilo Slovensko mladinsko gledališče z avtorsko predstavo Preklet naj bo izdajalec svoje domovine! v režiji Oliverja Frljića, v ponedeljek pa bo srbsko-hrvaška-slovenska koprodukcija (slovenski partner je Mini teater) z novo režijo Ivice Buljana, Grobnico za Borisa Davidoviča po kultni zgodbi Danila Kiša.
23. Mittelfest ponuja pester izbor raznolikih dogodkov, kot je Danza Macabra gledališča Teatro Metastasio Stabile della Toscana, nastop tria Balkan Strings, iz tržaškega gledališča Verdi prihajajo solisti, ki bodo uprizorili delo Zgodba o vojaku Igorja Stravinskega, obeta se tudi bogat filmski program. 27. julija se bo festival končal s projekcijo filma Charlieja Chaplina Shoulder Arms iz leta 1918.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje