DobraVaga ne bo le razstavišče, temveč tudi prodajna galerija in odprti atelje različnih likovnih jezikov, slogov in vsebin. V ospredju bodo projekti umetnikov mlade generacije.
Preizkušanje novih formatov prodaje umetnosti
DobraVaga je najnovejši projekt Kina Šiška. "Poslanstvo nove umetniške iniciative je spodbujanje ustvarjalnosti, ki ne pristaja na ustaljeno definicijo, da je svet umetnosti odvisen samo od klasičnega umetniškega trga. Zato se DobraVaga osredotoča na nove, angažirane in inovativne formate, s katerimi aktivno podpira, spodbuja in promovira sveže izdaje likovnih zgodb ter izvirnih umetniških praks," so sporočili iz šišenskega centra urbane kulture.
Prostor DobreVage bo razdeljen na štiri programske sklope: odprti atelje, zine vitrine, umetnik na mesec in prodajno galerijo. Kuriran mesečni izbor bo omogočal vključevanje večjega števila mladih ustvarjalcev in aktualne likovne produkcije.
Na prvi razstavi bodo v posameznih sklopih predstavljeni Helena Tahir, Kapitan Kolačkov in Nez Pez, v prodajnem razdelku pa bodo na voljo dela številnih drugih avtorjev.
Prodaja se umetnost, ne podpis pod njo
DobraVaga s svojo prodajno galerijo zasleduje koncept prodaje umetnosti na kilo, "pri katerem sta bolj kot ime avtorja pomembna teža njegovega dela in ustvarjalni proces". Izbrana umetniška dela bodo razvrščena po prodajnih razredih glede na izrazni medij in obliko. Vrednotijo jih celostno in v tesnem sodelovanju z avtorjem, pojasnjujejo v Kinu Šiška.
Projekt je nastal pod okriljem CUK-a Kino Šiška, s podporo javnega podjetja Ljubljanska parkirišča in tržnice. Celostno grafično podobo razstavnega prostora je idejno zasnoval in oblikoval Tomato Košir.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje