Večer performansov bo danes ob 19.00 odprla izraelsko-palestinska umetnica z začasnim prebivališčem v Berlinu Liad Hussein Kantorowicz. Umetnica se je prva javno zavzela za pravice spolnih delavk in delavcev v Izraelu, z njimi pa se ukvarja tudi v Berlinu, kjer soupravlja projekt, namenjen migrantskim spolnim delavkam. V svojem performansu Opazuj me pri delu problematizira položaj spolnih delavk v internetnih klepetalnicah ter odnos, ki se vzpostavi na ravni stranka-delavka. Občinstvo prek projekcij v živo spremlja interakcijo med stranko in delavko (umetnico), obenem jo opazuje "pri delu" v posebej za performans pripravljenem "domačem okolju". Liad Hussein Kantorowicz ne ostaja pri stereotipnih predstavah o seksualnem delu (izkoriščanje, nemoralnost, razčlovečenje), marveč ga raziskuje bistveno bolj kompleksno. S performansom odkriva posebnosti, ki jih lahko opazujemo samo pri neposredni interakciji, kar je za večino občinstva precejšnje presenečenje.
Telo in bolečina, ki jo sproža ljubezen
Sledil bo projekt italijansko-britanske umetnice Elene Molinaro, ki v instalaciji-performansu
BIT-JE-VMES umešča predmete, ki jih je oblikovala oziroma jim dodala novo funkcijo. Delo govori o telesu, o bolečini, ki jo sproža ljubezen, ter življenjskih izgubah, kar Molinaro poudari s precejšnjo mero statičnosti in izrabe celotnega prostora prizorišča. Del performansa se bo tako med drugim odvijal tudi zunaj Stare mestne elektrarne.
Mojstra drag-queer estetike
Večer performansov – ogled performansov je brezplačen - bo z nastopom "mariachi-trubadurskega-MC filozofa" GuiGija sklenil dvojec Alexis O'Hara in Stephen Lawson. Nastop je združitev likov kanadskih performerjev Guiza LaNuita (ki ga bomo lahko videli v ponedeljek v Gledališču Glej) ter Gigija L'Amourja. Tako Lawson kot O'Hara sta mojstra drag-queer estetike, ki jo združujeta z glasbenimi vložki, lucidnim humorjem ter zabavljaštvom, a vendar z zanikanjem in norčevanjem iz vsesplošno prisotnih patriarhalnih form znotraj družb.
Letos jubilejni, že dvajseti, mednarodni festival sodobnih umetnosti Mesto žensk tokrat povezuje tema Taktike preživetja, ki v prvi vrsti osvetljuje vprašanje dela ter iz njega izhajajoče (sodobne) prakse, kakršne so prekerno delo in še vedno slabši položaj na delovnem mestu itd.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje