V Mariboru ponovno predstavljajo najizvirnejše ideje mladih ustvarjalcev (do 30. let) na področju komuniciranja. Na jubilejno izdajo festivala je prispelo 467 prijav iz enajstih držav, od katerih je bilo 95 del narejenih na podlagi ustvarjalnega razpisa Do It Right!, v okviru katerega so imeli nalogo oblikovati komunikacijsko sredstvo, ki bo nagovarjalo k odgovorni spolnosti in uporabi kondoma. Razpis je pripravil Center za preventivo aidsa in rizične skupine (CARS). Izbirali bodo O tistih, ki so se letos najbolje izkazali, presoja sedemčlanska žirija, ki jo sestavljajo Charlotte Fiell, Philippe Boutié, Erik Norin, Jamie J. Johnson, Davor Bruketa, Marta Di Francesco, in Tanja Mezga. Pester program, ki obsega delavnice, predavanja in koncerte, si lahko ogledate na spletni strani festivala, mi pa naj spomnimo le na sobotni koncert skupine Psycho-Patho v Gustafu, kjer je uro čez polnoč oder zavzel DJ Branski. V nedeljo bodo za zabavo skrbeli Golden Bras and Magdalena v Narodnem domu, Calm down/Warm up v Kibli ter Dubioza Kolektiv in Marc Hype ft. Jim Dunloop on the funky piano v pekarni.
Tridnevni festival štajerske prestolnice ni preplavil le z reklamnimi napisi Come and See – Pridi in poglej, ampak tudi s številnimi razstavami, glasbenimi dogodki in delavnicami, na katerih svoje zamisli predstavljajo številni oblikovalci, režiserji, ilustratorji in večmedijski umetniki. Pa si poglejmo, kako poteka te dni komunikacija v Mariboru … M. K.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje