Z 38 leti vodenja ene najuglednejših slovenskih galerij je bil verjetno tudi eden izmed ravnateljev in direktorjev z najdaljšim stažem na Primorskem, piše spletno Delo.
Pionir galerijske dejavnosti na Obali
Slikarstvo in grafiko je doštudiral na Akademiji lepih umetnosti v Benetkah, delati pa je začel kot grafični oblikovalec pri Delu. Leta 1972 je ustanovil galerijo Meduza v Kopru, prvo prodajno galerijo v tedanji Jugoslaviji. Leta 1974 je pomagal pri ustanavljanju Obalnih galerij Piran, ki so jo ustanovile tri obalne občine.
Pozneje so pridobile status regionalnega muzeja sodobne umetnosti s petimi razstavišči v Kopru in Piranu, s parkom skulptur mednarodnega simpozija forma viva v Portorožu ter galerijo A in A v Benetkah. Mednarodni simpozij kiparjev forma viva v Portorožu je Biloslav vodil od leta 1977.
Leta 1992 je s pomočjo ministrstva za kulturo ustanovil prvo slovensko galerijo v tujini: A in A v Madridu, ki se je nato preselila v Benetke. Bil je pobudnik številnih umetniških akcij, član mednarodnih umetniških žirij, gostujoči predavatelj, član Prešernovega sklada pri ministrstvu za kulturo in soorganizator Piranskih dnevov arhitekture.
Po poročanju spletnega Dela je s sodelavci zaslužen za to, da premorejo Obalne galerije Piran zbirko več kot 1.000 del slovenske "nove podobe", odločujoča in prelomna dela iz poznega modernizma in postmodernizmov zadnje četrtine 20. stoletja. V slovenskem prostoru je pustil izjemen pečat likovnega ustvarjanja in povzdignil zbirko ter šolo umetnosti lepih podob v regiji na zavidljivo raven, piše spletno Delo.
Biloslava je na mestu ravnatelja Obalnih galerij Piran nasledila Lilijana Stepančič iz Ljubljane, ki je funkcijo nastopila 2. januarja letos.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje