Umetnica je življenje posvetila eksperimentalnemu filmu, dejavna pa je bila tudi na področju filmske vzgoje. Razstava Vse to je film! Eksperimentalni film v Jugoslaviji 1951-1991, ki je bila od decembra lani do konca februarja na ogled v ljubljanski Moderni galeriji, jo je postavila kot eno najpomembnejših avtoric eksperimentalnega filma z območja nekdanje skupne države.
Potem ko je leta 1943 rojena Jeseničanka diplomirala na ljubljanski filozofski fakulteti, se je leta 1972 izpopolnjevala na Britanskem filmskem inštitutu v Londonu. Na filmsko pot je stopila z vlogo v kratkem filmu Matjaža Klopčiča Ljubljana je ljubljena (1965), posvečala pa se je predvsem eksperimentalnemu filmskemu ustvarjanju in filmski vzgoji. Samostojno je posnela več eksperimentalnih filmov, med drugim H2O leta 1970 in Komunikacijo gastronomije leto pozneje.
Pionirsko snovanje konceptualne umetnosti
Od konca šestdesetih let je v tandemu s Srečom Draganom ustvarila več pionirskih del konceptualne umetnosti, s katerimi sta postala avtorja prvega umetniškega videa v nekdanji Jugoslaviji z naslovom Belo mleko belih prsi iz leta 1969. Med eksperimentalnimi filmi, ki sta jih posnela skupaj, sta ČU iz leta 1969 in RG Vietnam iz 1969.
Njuna dela najdemo v številnih umetniških zbirkah, tudi v Moderni galeriji. Predstavili so jih na pomembnejših dogodkih in festivalih, posvečenih eksperimentalnemu filmu, konceptualni umetnosti ter videu v Sloveniji in po svetu.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje