Andy Serkis, ki je upodobil animiranega Goluma v Gospodarju prstanov, je povedal, da bo tudi v Hobitu to prepoznavni Golum, a v svoji najbolj
Andy Serkis, ki je upodobil animiranega Goluma v Gospodarju prstanov, je povedal, da bo tudi v Hobitu to prepoznavni Golum, a v svoji najbolj "resnični obliki". Foto:
Sedaj, ko si je Serkis z Golumom ustvaril sloves, ga vabijo tudi k drugim podobnim projektom. V novem preddelu kultnega filma  Planet opic, ki izide avgusta, bo odigral vlogo opičjaka Caesarja, v filmu The Adventures of TinTin: The Secret of the Unicorn pa bo prevzel vlogo kapitana Haddocka.
Zdaj, ko si je Serkis z Golumom ustvaril sloves, ga vabijo tudi k drugim podobnim projektom. V novem preddelu kultnega filma Planet opic, ki izide avgusta, bo odigral vlogo opičjaka Caesarja, v filmu The Adventures of TinTin: The Secret of the Unicorn pa bo prevzel vlogo kapitana Haddocka. Foto: EPA

V Hobitu, dvodelni predzgodbi filmske serije Gospodar prstanov, ki jo že snemajo na Novi Zelandiji, bo Serkis ponovno upodobil Goluma, režiser Peter Jackson pa ga je prosil, da bi bil tudi režiser tako imenovane druge ekipe, ki običajno snema pomožne, krajše prizore.

Dramatična uporaba 3D-tehnologije
"Mislim, da razumem Petrovo filmsko senzibilnost in da imava skupno razumevanje Srednjega sveta. Velik del ekipe iz Gospodarja prstanov bo delalo tudi pri Hobitu. Peter okoli sebe želi ljudi, ki popolnoma razumejo material in delovne zahteve," je Serkis povedal za The Hollywood Reporter. Katere režiserske dolžnosti mu bo Jackson zaupal, sicer še ni znano, šlo pa bo več kot zgolj za zajemanje gibanja, ki ga potem uporabijo pri animiranju računalniško ustvarjenih likov, kot je Golum. "Res bom skrbel tudi za snemanje gibanja računalniških likov, a veliko bom prisoten tudi pri snemanju akcije na terenu, kjer bom pomagal Petru pri pripovedovanju zgodbe," je svoje nove zadolžitve pri Hobitu opisal Serkis.

"Nova stvar pri Hobitu je, da ga snemamo v 3D-tehnologiji," je povedal igralec in dodal, da bodo tridimenzionalnost uporabili "na dramatičen način". Ko bo Serkis končal delo pri Hobitu, si želi režirati svoj prvi "živi" film. Skupaj s producentom Jonathanom Cavendishem načrtujeta tudi odprtje studija za snemanje gibanja virtualnih vlog. Poimenovala ga bosta The Imaginarium, ustvarjal pa bo lastne vsebine in pomagal pri drugih filmskih projektih.

Kako Golum prenaša bolečino?
Serkis je povedal tudi nekaj podrobnosti o svojem igralskem prispevku k Hobitu, saj je že končal s snemanjem Golumovih prizorov. "Še vedno je to Golum, ki ga bodo ljudje prepoznali," je povedal 46-letni igralec in dodal: "Ko smo prvič ustvarili Goluma, je bilo igranje pred zelenim zaslonom v povojih. Zdaj ga v filmski industriji bolj spoštujejo kot obliko igralske umetnosti. Vse se vrti okoli lika, vedeti moraš, kako razmišlja, kaj čuti in kako prenaša bolečino."