Bill Kramer je na manjši novinarski konferenci v tem tednu dejal, da je že globoko v pogovorih televizijsko hišo ABC, ki prenaša podelitve oskarjev, in morebitnimi producentskimi partnerji. Ob tem se je zavezal, da bo podelitev v prihodnjem letu znova imela voditelja, poroča Associated Press (AP).
Želja po podelitvi, ki dejansko slavi kinematografijo
Novi izvršni direktor akademije je še posebej pripravljen, da se po klofuti, ki jo je na letošnji podelitvi Will Smith na odru prisolil Chrisu Rocku, "premakne naprej" in pripravi podelitev, ki slavi kinematografijo.
Podelitev teh prestižnih kipcev ni izjemno pomembna le za Hollywood, temveč tudi za samo akademijo, saj namreč prihodki od oskarjev predstavljajo dobro polovico njenega letnega prihodka. V zadnjih letih je organizacija tudi pod vse večjim nadzorom javnosti, ki je neredko kritična do samega televizijskega prenosa podelitve in njegove slabe gledanosti do vrste filmov, ki so deležni nominacij. Tudi člani akademije so večkrat deležni kritik, nazadnje, denimo, zaradi odločitve, da nekatere kipce podelijo že pred prenosom v živo.
Kramer je dejal, da želi na naslednji podelitvi oskarjev marca 2023 videti, da so na podelitvi vse "obrti" pravično priznane in da "obstaja veliko načinov za to". To je le ena od mnogih tem, o katerih se pogovarja z izdajateljem televizijskega programa ABC-jem.
Kako do novih gledalcev brez odvračanja tistih zvestih
Ena izmed tako rekoč večnih ugank je, kako pritegniti nove gledalce in nagovoriti množice, ne da bi hkrati odtujili tiste, ki imajo oskarje najraje. Prizadevanja, da bi podelitev prepojili z bolj mainstreamovskimi filmi po odločitvi oboževalcev v začetku tega leta ali kratkotrajnega oskarja "popularnosti", so bila deležna precej neusmiljenega zasmehovanja.
"Pogovarjali smo se z ABC-jem, našim partnerjem pri televizijskem prenosu, in resnično razmišljamo o tem, kaj to leto pomeni za nas," je dejal Kramer. "To je naša 95. obletnica. Želimo se vrniti k podelitvi, ki je spoštljiva do filma in 95 let oskarjev. To je trenutek, da resnično razmislimo o našem članstvu, vseh obrtnih področjih, naši spreminjajoči se industriji, naših oboževalcih. Obstajajo načini za to, ki so zabavni in avtentični ter so povezani z našim poslanstvom počastiti odličnost pri ustvarjanju filmov. Mislim, da se to ne izključuje," je še dodal.
Po njegovih besedah napredujejo tudi pri izbiri producentov za prihodnje leto. Zadnjih nekaj let so se producenti menjavali z vsako podelitev, a je Kramer izrazil upanje, da mu bo uspelo skleniti večletno partnerstvo z ljudmi, ki imajo izkušnje s televizijsko produkcijo v živo. Na vprašanje o nekaterih primerih preteklih podelitev oskarjev, ki so bile uspešne, je Kramer navedel 81. podelitev oskarjev v produkciji Billa Condona s Hughom Jackmanom kot voditeljem, pa tudi 91. podelitev oskarjev v produkciji Donne Gigliotti, za katero je dejal, da je bila "učinkovita in uspešna".
Brez izpolnjevanja standardov zaprta pot do nominacije
Toda osredinjenost na podelitev oskarjev ne pomeni, da si ne prizadeva za napredek na področju pobud za večjo raznolikost akademije – od članstva do celoletnih programov za razvoj talentov. Od naslednjega leta bodo morali kandidati za najboljši film izpolnjevati nove standarde akademije za vključitev v 96. podelitev oskarjev leta 2024. Organizacija je zadnji dve leti sodelovala s filmskimi studii in ustvarjalci, da bi zagotovila, da vsi razumejo standarde. Po Kramerjevih besedah bi se lahko kvalificirali vsi letošnji nominiranci za najboljši film.
"Umetnosti ne želimo uzakoniti, ne gre za to. Želimo, da filmski ustvarjalci še naprej snemajo filme, ki jih želijo," je dejal. "Nočemo, da bi bilo to obremenjujoče ali kaznovalno. Želimo, da je to sodelovanje. Ko vidimo, da bi se kvalificirali vsi nominiranci za najboljši film preteklega leta, nam to daje veliko upanje, da naši pogovori in partnerstvo s studii, distributerji in filmskimi ustvarjalci delujejo in ne izzivajo oporekanja."
Ena od Kramerjevih poglavitnih skrbi je nadaljevanje diverzifikacije osnove prihodkov akademije. Nekoč so podelitve oskarjev in vse pogodbe, povezane s temi nagradami, predstavljale 95 odstotkov letnega prihodka organizacije. Zdaj – vključno filmskim muzejem akademije in njegovo prodajo vstopnic, maloprodajno trgovino in restavracijo v kombinaciji s korporativnimi sponzorstvi, podporo fundacije in donacijami posameznikov – oskarji predstavljajo le še približno 70 odstotkov tega prihodka. Kot je povedal Kramer, so sklenili uspešna partnerstva z Rolexom in neprofitno organizacijo Bloomberg Philanthropies, ki "verjameta v prihodnost umetnosti, kulture in kinematografije".
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje