Meryl Streep ne pozna zdravila zoper tremo pred nastopi. Foto: Reuters
Meryl Streep ne pozna zdravila zoper tremo pred nastopi. Foto: Reuters
Meryl Streep
Meryl Streep je bila na koncu snemanja filma A Prairie Home Companion kljub dvomom o svojih sposobnostih zadovoljna s svojim delom. Foto: Reuters
Robert Altman
Robert Altman slovi po precej čudaških metodah dela z igralci. Foto: EPA

Dobitnica dveh oskarjev se je s morala s svojo travmo soočiti na snemanju filma A Prairie Home Companion, saj je režiser Robert Altman v studiu ustvaril umeten občutek prisotnosti občinstva. Še več, Altman je prepovedal ponavljanje prizorov. Dejal je: "Zdaj bomo posneli prvih deset strani scenarija." Če je igralec pozabil besedilo, je moral improvizirati in si izmisliti nadomestek. Kot pri nastopih v gledališču.



Zmedeni urnik Roberta Altmana
Meryl Streep je študentom filmske šole Coolidge Corner Theater, katere vodstvo ji je podelilo posebno nagrado, zaupala tudi pomen sodelovanja s soigralci. Ravno odličen odnos, ki ga je uspela vzpostaviti z Lily Tomlin, ji je pomagal pri prebijanju skozi improvizacijo, na katero je tokrat prisegal Robert Altman. V nekem trenutnu je šlo namreč celo tako daleč, da je režiser napovedal snemanje prizorov, ki naj bi bili na vrsti šele naslednji dan. Tomlinovi in Streepovi tako ni preostalo drugega, kot da se skušata zaplesti v kolikor toliko naraven pogovor, kakršen bi se tudi zares utenil razviti med igralkama v radijskem šovu, ki mu grozi ukinitev.

Sotrpini Meryl Streep
Zanimiv način dela Roberta Altmana so morali prestati tudi Woody Harrelson, Tommy Lee Jones, Kevin Kline in Lindsay Lohan, ki jim je sloviti režiser namenil vlogo v filmu, za katerega je scenarij napisal Garrison Keillor, resnični voditelj šova, ki je v filmu upodobil kar samega sebe.

Robert Altman je s svetovno premiero svojega novega filma počastil obiskovalce mednarodnega filmskega festivala v Berlinu. Ti so zelo dobro sprejeli klepetanje radijskih zvezdnikov v garderobah, njihov strah pred nastopi, njihove šale in seveda nastope, ki prinašajo značilno "vseameriško glasbeno zabavo" od countryja do za odtenek "presladkih" balad.

Novi načrti pri enainosemdesetih
Očitno namerava Robert Altman s svojim načinom dela "izmučiti" še nekaj igralcev. Režiser Gosford Parka, M.A.S.H.-a, , Nashvilla in drugih uspešnic ter letošnji dobitnik oskarja za življenjsko delo, je zagotovil, da bo kljub 81 letom nadaljeval snemanje filmov. Kot je sam zagotovil novinarjem, mu je uspelo odkriti dober recept za ustvarjanje filmov, tega pa bi bilo škoda zavreči. Ta recept naj bi bil precej podoben pripravi francoskega ocvrtega krompirčka: "Zavreš vodo, vzameš krompir in ga vržeš v vodo, kateri koli priplava na vrh, ga vzamem in uporabim. Ni se mi še zgodilo, da prav noben krompirček ne bi priplaval na površje."