Režiser David Ondaatje, ki je do zdaj snemal predvsem dokumentarce, se je lotil predelave Hitchcockovega filma The Lodger (Podnajemnik) iz leta 1927. Projekt je pravzaprav logično nadaljevanje Ondaatjeve dosedanje kariere. Navdih za njegov kratki film Waiting for Dr. MacGuffin in dokumentarec Undressing Hitchcock je bil namreč ravno "mojster srhljivega".
Ena od filmskih obravnav "mita" o Jacku RazparačuThe Lodger je film o histeriji, ki so jo povzročili "ubijalski pohodi", še do danes neidentificiranega Jacka Razparača. Obsedno stanje, ki je leta 1888 več tednov vladalo v Londonu, je bilo izhodišče za roman Marie Belloc Lowndes, ki jo je za film priredil Hitchcock. Tudi Ondaatje je za referenčno točko svojega filma določil roman iz leta 1913 in ne Hitchckovega prvenca. In to referenčno točko je zelo svobodno 'obdelal'.
Drugi film The Lodger se bo namreč odvijal v sodobnem Los Angelesu. Dogajanje bo dvotirno; spremljali bomo zgodbo o zapletenem razmerju med psihično zelo nestabilno gospo, ki oddaja stanovanja, in njenim enigmatičnim najemnikom, ta nit dogajanja pa se bo prepletala z napeto zgodbo o detektivu, ki 'se igra slepe miši' z morilcem, čigar identitete nikakor ne more ugotoviti.
Kdo se bo in kdo se je 'čudno obnašal'?
Kdo bo zaigral v filmu, katerega premiera je predvidena za naslednje leto, še ni znano. Velja pa se spomniti na igralce, ki so bili povsem prve 'žrtve' Hitchcockove ukazovalnosti. V filmu The Lodger iz leta 1927 je zmedeno gospo odigrala Marie Ault, njen mož je bil Arthur Chesney, v skrivnostnega podnajemnika s čudnimi navadami pa se je na snemanju prelevil Ivor Novello.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje