V filmu boste med drugim izvedeli, da so bili sabljasti tigri samo malo večje muce z dolgimi čekani in da so mamuti pomagali zgraditi piramide. Foto: Kolosej
V filmu boste med drugim izvedeli, da so bili sabljasti tigri samo malo večje muce z dolgimi čekani in da so mamuti pomagali zgraditi piramide. Foto: Kolosej
10.000 pr. n. št.
Emmerich je namenoma izbral igralce azijskega, indijskega, afriškega in latinskoameriškega izvora. Foto: Kolosej

Računalniško animirani in s posebnimi učinki nabiti film o mladem lovcu na mamute, ki se bori za preživetje svojega plemena, se vsekakor lahko pohvali z dobrim "plenom": film je v ZDA in Kanadi s prodajo vstopnic zaslužil 35,7 milijona dolarjev, več kot kateri koli drug film v tem času (drugouvrščena komedija College Road Trip z zaslužkom 14 milijonov dolarjev in tretjeuvrščeni triler Vantage Point s 7,5 milijona dolarjev daleč zaostajata).

Kot se filmom Rolanda Emericha rado zgodi, so kritiki film povozili, kar pa mu na blagajnah ni pretirano škodilo (podobno se je zgodilo že z Dnevom neodvisnosti, Godzillo in Dnevom po jutrišnjem). New York Times ga je opisal kot "veličastno neumen izlet v človeško prazgodovino", Newsday pa kot "tako s testosteronom nabit in v neskončnost razpotegnjen dolgčas, da skoraj čutiš, kako se ti med gledanjem delajo podočnjaki".

Pri USA Today niso bili bistveno bolj prijazni: "Dogajanje je tako razpotegnjeno, da imaš občutek, da vmes zares minevajo tisočletja." Washington Post Emmericha obtoži, da je uničil "zlato hollywoodsko tradicijo spektakla, pompoznosti in in narativnih nesmislov".