Januarja letos je portal TV Line poročal, da je izvršni producent nadaljevanke David Fincher prezaseden z drugimi projekti, da bi se lahko posvetil snovanju tretje sezone Mindhunterja. Zato so pri Netflixu igralsko zasedbo odvezali pogodbenih obveznosti, kar pomeni, da lahko sprejmejo druge ponudbe za delo. Vseeno pa je bilo poudarjeno, da nadaljevanka uradno ni ukinjena.
"David se posveča režiji svojega prvega filma za Netflix, Mank, in pa produkciji druge sezone serije Love, Death and Robots," so zapisali v izjavo za javnost. "Morda se bo k Mindhunterju še vrnil v prihodnosti, a trenutno se mu ni zdelo pošteno drugim preprečevati iskanja novih projektov, medtem ko se sam ukvarja z drugimi stvarmi."
A zdaj, ko je film Mank dokončan (in še čaka na premiero), režiser priznava, da je za tretjo sezono Mindhunterja "zelo malo možnosti". Že druga sezona je bila namreč ogromen podvig, je povedal za portal Vulture. "Ko smo končali delo, sem bil izmučen in nisem imel energije, da bi se lotil tretje sezone."
Drage serije se snema za velika občinstva
Netflix praviloma javno ne objavlja podatkov o gledanost posameznih oddaj ali filmov – jih pa deli z avtorji in ustvarjalci vsake posamezne serije. Fincher je tako za Vulture razložil, da gledanost Mindhunterja preprosto ne upravičuje visokih stroškov njene produkcije. "Glede na občinstvo, ki ga je imela, je bila to zelo draga nadaljevanka. Rekli so mi, naj končam film Mank, potem bomo pa videli, kako se bom počutil. Ampak res mislim, da tretje sezone ne bi mogli posneti za manj denarja kot drugo. In na neki ravni moraš biti realističen – dolarji morajo pomeniti gledalce."
Predstavnik Netflixa je za Vulture potrdil, da tretja sezona ni zelo verjetna, a dodal: "Mogoče čez pet let."
Čisto prostih rok ustvarjalcem vendarle ne dajejo ...
Fincherjev komentar o sorazmerju med proračunom in gledanostjo nadaljevank bi najbrž lahko pojasnil celo serijo odpovedi, za katere so se v zadnjem času odločili pri Netflixu. "Vedno se vprašamo, ali smo pritegnili dovolj veliko občinstvo, da to odtehta ceno produkcije," je bila nekdanja podpredsednica za izvirne produkcije Cindy Holland jasna že leta 2018 na prireditvi zveze televizijskih kritikov. "Upoštevamo pa tudi druge dejavnike: kako goreča je skupnost oboževalcev, koliko dometa ima naslov na družbenih omrežjih. V vsako odločitev je vpletenih veliko spremenljivk."
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje