"To je gromozanska izguba," je ob novici dejal predsednik ameriškega društva filmske fotografije Richard Crudo. "Bil je eden tistih velikanov, ki so ključno spremenili podobo filma," je še povedal za Deadline.
Večkrat je bil nominiran za oskarja za najboljšo fotografijo, med drugim za Allenov Zelig in tretji del Botra, za življenjsko delo pa ga je Ameriška akademija nagradila leta 2010.
Filmski princ teme
Zaradi edinstvene osvetljave, s katero je prizore potopil v drzno igro senc, je bil v industriji znan kot "princ teme". Režiserji so cenili njegovo osupljivo sliko v filmih, kakršna sta Vsi predsednikovi možje in Manhattan Woodyja Allena, s katerim je posnel šest filmov (med drugim Annie Hall, Broadway Danny Rose in The Purple Rose of Cairo). Z režiserjem Alanom J. Pakulo je sodeloval tudi pri drugih filmih, med drugim trilerju Klute, ki je Jane Fonda prinesel njenega prvega oskarja.
"Nihče ni znal z malo pokazati več," je ob Willisovem slovesu na družbenem omrežju zapisal z oskarjem nagrajeni scenarist Chris McQuarrie. "Da bi na svet vedno gledali skozi njegov objektiv," pa je tvitnila ustvarjalka serije Girls Lena Dunham.
Gordon Willis se je rodil leta 1931 v New Yorku, kjer je bil njegov oče zaposlen kot masker v studiu Warner Bros. Najprej ga je zanimala igra, nato pa se je preusmeril v fotografijo, ki se ji je posvetil, ko je v času korejske vojne služil v letalskih silah, po končanem služenju pa najprej postal asistent snemalca in zatem snemalec.
V devetdesetih je sodeloval pri filmih Nedokazana krivda, Zloba in Seme zla, zadnjim Pakulovim filmom, s katerim je tudi Willis sklenil skoraj tri desetletja trajajočo kariero.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje