Življenje "uglednega državljana" Richarda se po nehotenem uboju neoboroženega vlomilca, za katerega se sicer izkaže, da je bil že dolgo iskani kriminalec, ki ima poleg vsega še zelo maščevalnega očeta, seveda popolnoma spremeni, a nekoliko drugače, kot bi pričakovali. Richard se namreč, ko si opomore od prvega šoka in mimogrede ugotovi še, da ima nadvse prijazni lokalni šerif nekaj čudnega za bregom, sam oziroma v zelo nenavadni družbi dveh osivelih čudaških kavbojev odpravi iskat resnico in pravico in verjetno prvič okusi tisti adrenalin, ki mu ga vsakdanje življenje polpodeželskega izdelovalca okvirjev za slike pač ne omogoča.
Zato niti ni tako čudno, da kljub moralnim pomislekom in strahu trmasto vztraja do - kot se od romana ameriškega romanopisca Joeja R. Lansdaleja, po katerem je bil narejen scenarij, tudi pričakuje - precej presenetljivega in ravno prav hollywoodsko obarvanega konca.
Mraz v juliju je odličen triler, ki iz kriminalne nočne more vse bolj prehaja v duhoviti absurd. Richard na koncu preprosto ni enak Richardu z začetka in prav to je, poleg prepričljivega prikaza miljeja poznih osemdesetih let prejšnjega stoletja in izvrstne moške igralske zasedbe, tista odlika filma, zaradi katere je gledalec pripravljen prezreti tudi kakšen bolj za lase privlečen preobrat. In dobri fantje včasih tudi zmagajo.
Gaja Pöschl, iz oddaje Gremo v kino na 3. programu Radia Slovenija, Radiu ARS.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje