V Hollywoodu delujoči nemški režiser Roland Emmerich je mojster kvazispektaklov (kakršne so sredi preteklega stoletja snemali Italijani), kot so Dan neodvisnosti, Godzilla in Dan po jutrišnjem. Vselej precej puhlo zgodbo zna mojstrsko zapakirati v celofan večinoma prav solidnih posebnih učinkov in epskih širokih planov, ki jim uspe privabiti dovolj velike množice, da lahko posname naslednji film. Ne glede na to pa je 10.000 pr. n. št. poleg Zvezdnih vrat njegov bolj gledljiv izdelek.
Priznati pa je treba, da se Emmerich ne spreneveda, da bi njegovi filmi temeljili na znanstvenih ali zgodovinskih dejstvih. V okviru proračuna se resnično potrudi na področju posebnih učinkov, za katere najame drugorazredna podjetja, ki lahko učinke zamaskirajo kot prvorazredne. Kaj več od njegovih filmov niti ne moremo pričakovati, saj nikoli ne bo dosegel mojstrov, kot so Spielberg, Cameron ali Jackson.
Ocena: 3, piše: Uroš Šetina.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje