Lovec ubijalec, kot se glasi naslov filma, označuje tip podmornice, ki je prilagojena za ti dve nalogi, in celovečerec jasno spada v ta podmorniški podžanr akcijsko-vojnega filma. Pri tem je kljub nekaterim uveljavljenim igralcem, kot na primer Gary Oldman, in izpiljeni poustvaritvi videza ter delovanja notranjosti podmornic, "motor", ki ga poganja, precej cenen oziroma vzet iz hitro pozabljive šund literature. Film Lov na Rdeči oktober je ob vsej svoji pompoznosti primerjalno videti kot resna klasika, Petersenove kultne Podmornice pa v tem kontekstu niti ne omenjamo.
Čar nekdanjih nizkoproračunskih B-filmov je bil v tem, da so bili tehnično zelo okorni, imeli pa so lahko nabrite dialoge, barvite like in zanimive preobrate, dandanes pa B-filmi s solidnim finančnim vložkom poskrbijo za tehnično dovršenost, medtem ko enodimenzionalni liki izgovarjajo lesene dialoge ob okorni zgodbi.
V tem, da v fabulativnem smislu film deluje, kot bi si ekipa izmislila zaplete sproti, med snemanjem, lahko paradoksalno celo najdemo nekaj navezave na sodobno geopolitiko, ko tako rekoč ne moreš vedeti, kateri današnji zaveznik bo jutrišnji sovražnik in nasprotno. Za neko konsistentno pripoved to ne deluje ravno najbolje, kako se bo to obneslo na dolgi rok v pohladnovojni resničnosti, pa bomo še videli ...
Iz oddaje Gremo v kino
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje