Projekt je v resnici zelo nenavaden. Ta namreč ni le poustvarjenje filma z izvirnim naslovom El Automóvil gris, v katerem je režiser Enrique Rosas predstavil zgodbo o tolpi sivega avtomobila, ki je med kaotično mehiško revolucijo, ki se je začela leta 1910 in ki velja za prvo veliko revolucijo 20. stoletja, ustrahovala mehiško prestolnico Ciudad de Mexico. Tolpa sivega avtomobila je bila lopovska združba, ki si je nadela prave vojaške uniforme in se oskrbela z uradnimi nalogi za preiskavo. Tako opremljeni so člani tolpe vdirali v stanovanja najbogatejših prebivalcev Ciudad de Mexica, po vsakem ropu pa so pobegnili v svojem prepoznavnem sivem fiatu.
Japonska igralska tehnika in mehiška zgodbaKot že zapisano, pri projektu ansambla Teatro de ciertos habitantes v režiji Claudia Valdesa Kurija ne gre le za priredbo filma. Peščica igralcev bo namreč na odru več kot 50 likov iz filma skušala predstaviti z japonsko tehniko benši. Predstavo skupina opisuje kot nenavadno mešanico dejstev, domišljije in političnih spletk; to je veljalo tudi za film, saj je bila vsaka kraja posneta na kraju samem. Ravno izvirne lokacije zločinov in celo vključitev nekaterih izvirnih žrtev med igralce so dali filmu prav poseben značaj, zaradi katerega film v mehiški kinematografiji velja za kultnega. Režiser pa svoj projekt opisuje še z besedami: "spoj geografsko oddaljenih mišljenj: strogega tradicionalnega japonskega in spontanega površnega mehiškega".
Pri predstavi je sodeloval tudi slovenski igralec Aljoša Ternovšek. Prevzel je vlogo komentatorja, ki je značilen za japonsko igralsko tehniko benši. Komentator namreč med nemo predstavo ustvarja glasove likov in pojasnjuje dogajanje. Igro je spremljala tudi klavirska improvizacija, za klavirjem pa je sedel Ernesto Gomez Santana.
P. B.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje