Nenavadno postavitev Brechtove predstave Baal si je zamislil Bolgar Aleksander Morfov, tudi sicer znan po drznih interpretacijah gledaliških besedil. Tokrat si je dal duška in obiskovalci SNG-ja Maribor so si lahko ogledali, kako se njegova drznost tudi obnese. Obiskovalci gledališča Vere Komisarževske lahko to preverjajo že leto dni, kolikor ima ustanova to zgodnjo igro Bertolda Brechta na repertoarju.
Časi se spreminjajo
Že sama odločitev za uprizoritev Baala v Rusiji je pomenila manjšo revolucijo, saj igra o nenavadnem lirskem pesniku, pijancu, vagabundu, egoistu, razuzdancu in morilcu, ki zavrača vse, kar predstavlja moralno in socialno ureditev, v nekdanji Sovjetski zvezi ni našla niti založnika, kaj šele nekoga, ki bi jo postavil na oder.
Iz vagabunda v rockovskega upornika
Morfov je Brechtovo igro vzel za izhodišče in napisal scenarij, v katerem je Brechtove junake prerodil kot rockovske glasbenike. Aleksander Bargman, igralec naslovne vloge, ob odhodu na oder vzame kitaro v roke in se prelevi v nekakšnega naslednika grešnikov-junakov, kot sta bila Jim Morrison in Jimi Hendrix, družbo pa mu dela posebej za Baala sestavljena rockovska skupina.
Skupaj se najbolje znajdejo v boksarskem ringu, ki najbolj spominja na areno pivskih tekmovanj, in iz njega posredujejo energijo, smelost, ciničnost in romantiko, značilnosti, ki so skupne vsem mladim igralcem v predstavi.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje