Skupina je premierno uprizorila predstavo o uničujočem potresu, ki je leta 1906 skoraj povsem porušil San Francisco. Posebnost produkcije pa ni toliko nenavaden izbor teme, ampak glasbena podlaga, na katero plešejo baletniki. To dopolnjuje glasbeni "prevod" seizmografskega zapisa iz inštituta Hayward Fault v mestu Berkley.
Profesor robotike zasnuje baletPrimabalerina Muriel Maffre je novinarjem zaupala, da so nekateri "zemeljski kriki" lirični, nekateri pa skrivnostni in grozljivi. Če izvemo, kdo je pravzaprav idejni oče baletne predstave Mori, ni prav nič presenetljivo, da se morajo plesalci vživljati v zvoke drgnjenja zemeljskih prelomnic in trkov zemeljskih plošč.
Ken Goldberg je namreč profesor robotike, ki se v prostem času posveča tudi ustvarjanju nenavadne konceptualne umetnosti. Goldberg skuša ljudi prepričati, da bi zemeljske zvoke, kot so zvoki potresov, plazov, valov in neviht, začeli razumevati kot zvoke naravnih inštrumentov, ki kar kličejo po tem, da bi jih povezali v glasbeno celoto.
Kaj, če se res zgodi potres?
Predstavo, pri kateri se plesalci v veliki meri prepustijo sposobnosti improvizacije, je pomagal oblikovati koreograf Juri Posokov, ki je zasnoval tudi strukturo predstave. Balerina Muriel Maffre si je ob koncu pogovora privoščila prav kataklizmično opazko: "Kaj se bo zgodilo, če se zares zgodi potres? Mislim, da bo potem predstava precej divja."
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje