Dnevi bralnih uprizoritev, ki so pilotski projekt društva, ponazarjajo prvo javno postajo dramskega teksta na njegovi poti do odra, knjige ali natečaja za Grumovo nagrado. V društvu Integrali so se odločili, da bodo mladim dramatikom ponudili možnost nadgraditve njihovih dramskih del s pomočjo bralne uprizoritve in pogovora o drami z različnimi gledališko profiliranimi sogovorniki. Dneve prirejajo v začetku novembra ter tako avtorjem ponudijo še zadnjo možnost preverjanja in popravljanja besedila, preden ga pošljejo na natečaj.
Prva se je predstavila Simona Semenič z delom Gostije ali zgodbe o nekem slastnem truplu ali kako so se roman abramovič, lik janša, 24-letna julia kristeva, simona semenič in inicialki z. i. znašli v oblačku tobačnega dima, katerega uprizoritev je režiral Jaka Andrej Vojevec, brala pa sta Vesna Vončina in Miha Rodman. Sledila je uprizoritev besedila Tamare Matevc Zlati šus v režiji Marka Čeha, ki jo je brala Ana Hribar, nato pa besedilo Andreja Makuca Slike iz narave v režiji Simone Hamer in interpretaciji Suzane Grau, Nine Valič, Blaža Šefa in Jureta Lajovica.
Sobotno polovica dogajanja
V soboto ob 16.00 je na vrsti besedilo Jane Kolarič Triptih Dve sestri v režiji Milana Goloba, brala bo Maruša Majer. Peter Rezman se bo občinstvu ob 18.00 predstavil z besedilom Na srečo konec, ki ga je režiral Primož Ekart, brali bodo Marijana Brecelj, Kristijan Muck in Jernej Gašperin. Zalka Grabnar Kogoj je napisala besedilo Okno, režijo je prevzela Eva Nina Lampič. Pri zadnji uprizoritvi bo sodelovalo največ bralcev: Maja Boh, Tomaž Gubenšek, Uroš Potočnik, Rok Matek, Asja Kahrimanović, Vesna Vončina in Nina Ivanišin.
Razbijanje zastarele percepcije
Kulturno društvo Integrali je bilo ustanovljeno leta 2006. Deluje na področju gledaliških umetnosti s poudarkom na sočasni dramatiki. Kot je poudarila umetniška vodja društva Simona Hamer, se društvo skozi različne delavnice in "ad hoc" projekte usmerja predvsem v raziskovanje in preizkušanje in ne v klasično umetniško-produkcijsko smer. V društvu želijo med drugim razbiti zastarelo percepcijo dramskega besedila, afirmirati nekonvencionalne dramske tekste, vključevati pisce v proces nastajanja predstave ter vzpodbujati interakcijo različnih umetnikov.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje