John Ashford, Jedrt Jež Furlan in Matjaž Pograjc so se odločili, da v tekmovalni program festivala, ki je v Stari elektrarni, Cankarjevem domu in Plesnem teatru Ljubljana na sporedu od 22. do 25. 2., uvrstijo predstave Pasjansa Iztoka Kovača, Zgodbe o telesu 1 in Zgodbe o telesu 2 Snježane Premuš, Nemotelonemepesmi Matjaža Fariča, Zarjavele trobente Branka Potočana, Bassa Continua Tanje Skok, Tkalci Andreje Rauch, 4 plus 1 Igorja Sviderskega in Sun City Gorana D. Bogdanovskega. Prvi je bil v Plesnem teatru na sporedu Po-snetek Yasmine Hugonet.
Predstava tudi za najmlajše
Do nedelje se bo zvrstilo še drugih pet predstav spremljevalnega in devet predstav tekmovalnega programa. V spremljevalni, t. i. B-program festivala, so selektorji ob Po-snetku uvrstili še predstave Solo Magdalene Reiter, Znotraj Milana Tomašika, Memoari Bare Kolenc, R'z'R Leje Jurišič in Republika prahu Urške Vohar. S plesno umetnostjo se bodo lahko popolnoma resno začeli seznanjati tudi že najmlajši, ki jim je namenjen Martin Krpan Dušana Teropšiča.
Opoldanske razprave o plesu
Organizatorji festivala pa se zavedajo, da so plesne predstave velikokrat zapletene in da je dobrodošlo, če ustvarjalci sami izrecno povedo, kaj točno so z njo želeli povedati. Vsak dan točno opoldne bodo tako na Bregu 2 "plesni" pogovori, v katerih bodo razpravljali plesalci, ki so na Gibanici nastopili prejšnji večer. Na petkov spored je uvrščena tudi okrogla miza, ki bo odprla vprašanja o povezavi sodobne plesne umetnosti in mesta ter vplivu, ki ga je ples imel na razvoj Ljubljane.
Drugi z leve in Mrtve ženske niso v konkurenci
In kako so izbor povzeli selektorji?
"Glavni program zaokrožujejo tisti, ki že dolgo krožijo po slovenski sodobnoplesni orbiti, se držijo preverjenih manir in jih (ne vsi in ne vedno) križajo z novim. Tisti, ki že vsa leta kreirajo glavni program slovenskega sodobnega plesa, si upajo hoditi tudi po robu. Si upajo več, četudi to pomeni korak v neznano, nepreverjeno.
Naša naloga je bila, da presežemo meje osebno ljubega in všečnega; ker je pač nekaj narejeno dobro, se moramo s tem spopasti. In če nečemu, kar deluje, dodamo kaj novega, kar bo delovalo ali že deluje … toliko bolje. Lahko vidimo tematske povezave med predstavami, ugibano kratko zgodovino sodobnega plesa, pečat, ki jih povezuje ali pa mu uhajajo," je zapisala novinarka in publicistka Jedrt Jež Furlan, ena izmed treh selektorjev.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje