20. marec je na koledarju označen kot svetovni dan gledališča za otroke in mlade, v Gledališču za otroke in mlade pa se je že začel 12. festival Zlata paličica. V tekmovalnem delu se bo do 25. marca zvrstilo deset predstav slovenskih gledališč, v spremljevalnem delu pa štiri predstave tujih teatrov; prva je bila na sporedu igra Kokolorek Mestnega gledališča Ptuj.
Prašički, petelin, medved in drugi bestiarij
Selektorica Mojca Kreft si je ogledala skupaj 32 predstav, v tekmovalni program festivala pa uvrstila predstave Kokolorek avtorja Rokgre (Mestno gledališča Ptuj), Cesarjeva nova oblačila Milana Jesiha, Trije prašičji prašički Milana Dekleve ter Petelin in Pav Bine Štampe Žmavc (vse tri GOML), Klovna Andreje Kovač (Gledališče Škuc Ljubljana), Hočevski medved Auranda Harrisa (SLG Celje), Pastirica in dimnikar H. C. Andersena (Prešernovo gledališče Kranj), Sonce in sončnice, To je nekaj! To ni malo! Toneta Pavčka in Španska princeska Nine Kokelj (obe Gledališče Koper) ter Snežna kraljica H. C. Andersena v priredbi Miroslava Košute (Slovensko stalno gledališče Trst).
Štiri nagrade za kategorije, ki si bodo to zaslužile
Ob koncu festivala bo strokovna žirija podelila sedem nagrad, ob nagradah za najboljšo predstavo ter za najboljšega igralca in igralko še štiri nagrade po lastni presoji. Prve tri nagrade so stalnica, pri preostalih štirih nagradah pa ima žirija proste roke in jih lahko podeli, denimo, za režijo, scenografijo, kostumografijo, luč, ton, malo vlogo ali najbolj inovativno predstavo, je pojasnil Valič.
Gostje iz tujine
V mednarodnem delu, ki ga mora GOML pripraviti kot član svetovnega združenja gledališč za otroke in mlade (ASSITEJ), bo festival ponudil dansko predstavo Ditto in Mitto (Asguer ZAP Showteater, Holbaek), italijansko predstavo Pero in kamen (Gledališče La Baracca, Bologna), nemško predstavo Kaj dela rdeča v četrtek (Thalias Kompagnons Teater, Nuernberg) in hrvaško predstavo Bum Tomica (Mala scena, Zagreb). Predstave so že dosegle uspehe na festivalih po svetu in so bile na spored Zlate paličice uvrščene ali zato, ker so zanimive za slovenski gledališki prostor, ali pa zato, ker zaznamujejo temeljne premike v gledališču.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje