A Ian Curteis ni želel biti tako predvidljiv. Njegova nova drama The Bargain (Kupčija) tako ni zgodba o svetnici in grešniku, ampak si prizadeva narisati kompleksnejša portreta oseb, ki sta bili vse kaj drugega kot preprosti.
Mati Tereza in Maxwell sta se srečala leta 1988, ko je podjetnik želel, da bi redovnica napisala predgovor Svetovni enciklopediji verstev, ki jo je pripravljal za izid. Sovraštvo med njima je preraslo v razumevanje, ki ga bosta na odru prikazala Michael Pennington in Anna Calder-Marshall. Kupčija bo premierno uprizorjena v Bathu, nato pa jo čaka turneja, za katero Curteis upa, da bo naredila tudi ovinek v London.
Oba sta imela rada denar
Skupna točka obeh glavnih protagonistov je denar, napoveduje dramatik, le da sta ga imela redovnica in kapitalist rada vsak iz svojih razlogov - Maxwell zaradi denarja, medtem ko je mati Tereza cenila predvsem to, kar ji je denar omogočal izpeljati. Tako ni imela nobenih pomislekov glede tega, iz čigavih rok je denar prejela, saj je trdila, da ga lahko "popravi" z dobrim, ki ga z njim naredi.
Naj počivata v miru ...
Nihče od portretirancev se premiere ne bo udeležil, saj sta že oba med pokojnimi. Mati Tereza, simbol za neskončno razdajanje za revne, je za posledicami srčne kapi umrla leta 1997, že šest let prej pa je s svoje razkošne jahte izginil Maxwell, po čigar izginotju se je dokončno razpletel klobčič njegovih poslovnih potez, sesutje njegovega finančnega imperija pa je finančno prizadelo tisoče upokojencev.
Dramo poganjajo notranja trenja v obeh glavnih junakih; Maxwell se vedno znova spoprijema s spominom na starše, umrle v Auschwitzu, in zavračanjem judovstva, medtem ko se v materi Terezi bije bitka med "temnimi silami" in njeno vero.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje