Kar štiri leta in okoli 27 milijonov dolarjev je namreč ukradlo oblikovanje tehnično morda celo najbolj zahtevne odrske postavitve do zdaj. Ansambel britanskega producenta Davida Mirvisha je bil ravno zaradi uporabe nešteto posebnih učinkov "izgnan" v Toronto. Gledališče Princess of Wales Theatre je namreč poleg londonskega gledališča Dominion edino, ki ima tehnologijo za izvedbo triurne predstave, pri kateri sodeluje kar 55 igralcev. Da bi si lažje predstavljali zahtevnost izvedbe predstave, naj omenimo le, da v produkciji "sodeluje" tudi 17 dvigal.
Toronto kot tretji gledališki center?Igralce, ki jih vodi režiser Matthew Warchus, so v Torontu toplo sprejeli. A topel sprejem je bil v veliki meri posledica "preračunljivosti" Kanadčanov. Ti namreč upajo, da bo muzikal po sloviti fantazijski sagi v prestolnico kanadske province Ontario privabil tisoče ljubiteljev gledališke umetnosti in tako pomagal Toronto ustoličiti kot tretjo svetovno gledališko prestolnico. Prvi dve sta seveda London in newyorški Broadway.
Ko se je David Mirvish odločil za prenos zgodbe J. R. R. Tolkiena na oder, marsikdo ni verjel v prihodnost projekta. Kako celotno trilogijo predstaviti s samo eno predstavo, ki mora biti seveda primerno "kratka". No, v manj kot tri ure tudi Mirvishevi sodelavci niso bili sposobni strniti epske pripovedi, tako da predstava še vedno "izpolnjuje kriterije odrskega maratona".
Muzikal z resno igro
Režiset Matthew Warchus in producent Kevin Wallace sta Mirvishu obljubila, da izdelek ne bo dolgočasen, klasični muzikal. Zagotovila sta - in obljubo tudi držala, da hobiti ne bodo niti peli niti plesali in da se pesmi ne bodo vrstile druga za drugo, pač pa bo med petjem in plesom tudi nekaj resne igre. Glavni lik Froda bo odigral 26-letni britanski igralec James Loye.
Kaj porečejo kritiki?
Če je bil edini cilj Davida Mirvisha pritegnitev tisočev radovednežev, mu bo cilj morda tudi uspelo doseči. Osvojitev kritikov pa bo veliko večji zalogaj. Po poročanju časopisa Guardian je namreč eden izmed kritikov, ki so si že ogledali predstavo, zapisal, da spektakel povsem zasenči zgodbo in da je menjavanje klasične igre ter petja in plesa precej ponesrečeno. Pa tudi strnjevanje izredno obsežne zgodbe se scenaristom menda ni najbolje posrečilo: "Tri ure preprosto niso dovolj, da bi povedali celotno zgodbo. Celo Peter Jackson je potreboval devet ur," je še dodal neimenovani kritik.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje