Foto:
Foto:
Kritika zakonov denarja in estetike kiča
Vito Taufer redno sodeluje s Prešernovim gledališčem.

V glavnih vlogah pa so se predstavili Tine Oman, Marjeta Gregorač, Vesna Pernarčič - Žunić, Rok Vihar, Peter Musevski in Vesna Jevnikar. Režiser predstave je poskrbel tudi za scenografijo in kostumografijo in izbral glasbo, dramaturgija je nastala v zasnovi Marinke Poštrak, za prevod Brechtovega dela pa sta poskrbela Eduard Miler in Irena Novak Popov.

Ko smo zaprti v svoje svetove ...
Za Bertolda Brechta je značilen predvsem kritičen pogled na malomeščansko družbo, njegovi nazori pa so še danes zelo aktualni. V času potrošništva, površinskosti, zakonov denarja in estetike kiča posamezniki še toliko bolj zadrto sedijo v dnevnih sobah svojega skrbno izdelanega miniaturnega sveta, poudarjajo ustvarjalci predstave. Malomeščanska svatba govori o lažni morali in sentimentalnosti malomeščanov, ki jo Brecht v svojem aktualnem delu zasmehuje in smeši.


Brecht je bil zelo raznovrsten ustvarjalec, saj ga lahko označimo kot dramatika, pesnika, esejista, teoretika, režiserja, igralca, gledališkega reformatorja in direktorja.


Stari znanec kranjskega gledališča
Vito Taufer je do zdaj že večkrat sodeloval s Prešernovim gledališčem. V njem je režiral Molierovega Skopuha, Linhartovo Županovo Micko (predstava je leta 2002 prejela nagrado za najboljšo predstavo na 32. tednu slovenske drame), Pinterjevo Zabavo za rojstni dan (Borštnikova nagrada za najboljšo predstavo v celoti na Borštnikovem srečanju leta 2003), lani pa je na odrske deske postavil Gombrowiczevo Ivono - princeso Burgundije.