Jackie Kennedy, pozneje Onassis, je veljala za pravo modno ikono. V predstavi pa skozi vloge, ki jih je resnično igrala, izgublja identiteto. Foto:
Jackie Kennedy, pozneje Onassis, je veljala za pravo modno ikono. V predstavi pa skozi vloge, ki jih je resnično igrala, izgublja identiteto. Foto:
Kot enega izmed tipičnih mitov današnje zahodne družbe je Jelinekova prepoznala tudi Sneguljčico, ki speča čaka svojega princa.

Performans Jackie avstrijske književnice Elfriede Jelinek je nastal v koprodukciji Mini teatra Ljubljana, Zagrebškega gledališča mladih, Novega gledališča Zagreb in Art delavnice Lazareti iz Dubrovnika.

Režiser koprodukcijske predstave je Ivica Buljan, ob glasbi splitske skupine TBF pa se bosta hrvaški publiki na predzadnji januarski dan predstavila Senka Bulić in Matija Ferlin, sledile pa bodo še tri predstave.

Od Sneguljčice do Diane
Gre za dekonstrukcijo mita o Jackie Kennedy Onassis, ki ga prištevajo med enega izmed največjih mitov sodobne zahodne družbe. Jelinekova je dramo o nekdanji prvi dami Amerike napisala kot četrti del Drame princes, v kateri prek Shakespearovega ciklusa kraljev oživlja usodo in vlogo ženske skozi slavne ženske osebnosti - od Sneguljčice do princese Diane.

Jackie se kaže v treh dimenzijah, kot resnična državljanka Jacqueline Bouvier, kot modna ikona fotografov in kot medijska Jackie. Tako Jackie postaja mnogostranska oseba, ki zapušča eno vlogo za drugo, nikoli pa ne najde resnične identitete, so zapisali v napovedi performansa Jackie.