Na njem so bo zvrstilo 44 plesnih predstav, ki jih je pripravilo 41 skupin iz 34 držav, med katerimi ni nobene slovenske. Med glavnimi prizorišči bo Burgtheater, kjer se je s predstavo D'un soir un jour belgijske koreografinje Anne Terese de Keersmaeker in njene skupine Rosas festival tudi začel.
Koreografinja, ki ji je pripadala čast odpreti festival, na njem sodeluje že od leta 1994, njeno predstavo pa zaznamujejo lepa telesa, koreografska drznost, izrazit občutek za prostor in privlačna scenografija, je zapisal plesni kritik pri časopisu Sueddeutschen Zeitung.
Organizatorji priporočajo
Med posebne pozornosti vrednimi imeni organizatorji omenjajo tudi Emia Greca in Hoomana Sharifija. Koreografa sta navdih za svojo predstavo Hell našla pri italijanskem pesniku Danteju Alighieriju in njegovi Božanski komediji, primerna za podlago pa se jima je zdela Beethovnova Peta simfonija. Hooman Sharifi po drugi strani ne sega po klasičnih delih svetovne književnosti, ampak se mu je dovolj navdihujoč za plesno predstavo zdel njegov odhod iz Irana. Zgodbo norveški koreograf iranskega rodu povzema v performansu We failed to hold this reality in mind.
Na festivalu sodobnega plesa bi bilo škoda zamuditi tudi performansa francoske koreografinje Mathilde Monnier Frere et soeur in plesne predstave Isabella's Room, ki jo je postavila belgijska zasedba Need Company pod vodstvom Jana Lauwersa. Ista zasedba je sodelovala tudi s koreografinjo Grace Ellen Barkey, ki si je zamislila predstavo Chunking.
Da bodo drugo leto predstave še boljše ...
Plesno znanje bo mogoče izpopolnjevati v več kot 160 delavnicah, v katerih se bodo sodelujoči vrteli v različnih zvrsteh od baleta do hiphopa. Leta pri tem - letos prvič - niso ovira, saj so organizatorji pripravili tudi posebne delavnice, namenjene starejšim od 60 let.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje