Po petih letih se v Ljubljano vrača ena najboljših skupin sodobnega plesa La La La Human Steps pod vodstvom kanadskega koreografa Locka, ki o predstavi Amjad pravi, da se navdihuje pri baletih Labodje jezero in Trnuljčica, a ju postavlja v sodoben kontekst. Plesalci so z Amjadom nastopili na odru Cankarjevega doma, gledalci pa si lahko ponovitvi ogledajo še 17. in 18. januarja ob 20.00. Po četrtkovi predstavi bo v Linhartovi dvorani v angleščini potekal pogovor s koreografom in plesalci, ki ga bo vodila Bojana Kunst.
Locka očara fenomen spomina
Lock je povedal, da ga to, da sta klasična baleta iz časa romantike Trnuljčica in Labodje jezero tako globoko zasidrana v kolektivni zavesti, očara, saj ga je od nekdaj zanimal fenomen spomina. Njegova predstava Amjad, katere ime izhaja iz orientalskega sveta, ki je bil med romantiki zelo priljubljen, se tako spominsko sicer nanaša na klasiko koreografa Mariusa Petipaja, vsaj toliko, da gledalec lahko prepozna izvore, hkrati pa jo koreografsko nadaljuje v skladu s sodobnim časovnim kontekstom.
Tudi glasba v živo
Nekaj podobnega velja za glasbo. Lock se je obrnil na skladatelja Gavina Bryersa, ki je izhajal iz glasbe Čajkovskega za oba baleta. Nova interpretacija obeh del ostaja zvesta tradiciji izvirnega glasbenega obdobja, medtem ko je glasba, ki je izvorno namenjena celotnemu orkestru, prirejena za ansambel komorne glasbe. Štiričlanska zasedba glasbo na odru izvaja v živo.
Hitrost je lahko nevarna tudi na odru
Skupina La La La Human Steps, ki jo je Lock ustanovil leta 1980, je v Sloveniji gostovala leta 2000 s predstavo Salt, leta 2003 pa z Amelio, po kateri nosi ime tudi eden od abonmajev Cankarjevega doma.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje