Medea – moja mati prihaja iz bolgarskega Laboratorija Sfumato in je posvečena vsem, ki so na robu preživetja in prisiljeni prodati svoje dele telesa – kri, seme, maternico. Predstava raziskuje nevarnosti izgube svetega materinstva in dehumanizacije človeka ter zmanjševanje možnosti za preživetje revnega sloja prebivalstva. Vsekakor pa se Medea – moja mati navezuje na grozljivo statistiko o materinstvu in njeni komercializaciji. Foto: Simon Varsano
Medea – moja mati prihaja iz bolgarskega Laboratorija Sfumato in je posvečena vsem, ki so na robu preživetja in prisiljeni prodati svoje dele telesa – kri, seme, maternico. Predstava raziskuje nevarnosti izgube svetega materinstva in dehumanizacije človeka ter zmanjševanje možnosti za preživetje revnega sloja prebivalstva. Vsekakor pa se Medea – moja mati navezuje na grozljivo statistiko o materinstvu in njeni komercializaciji. Foto: Simon Varsano

Predstava raziskuje nevarnosti izgube materinstva in dehumanizacije človeka ter zmanjševanje možnosti za preživetje revnega sloja prebivalstva.

Predstava problematizira fenomen posameznikov na robu preživetja, ki so prisiljeni prodati dele svojih teles - kri, seme, maternico -, so sporočili iz Kulturnega društva B-51, ki je organizator Ex Ponta.


Na drugo mesto se je uvrstila belgijska predstava Kamion, ki prikazuje eno izmed begunskih zgodb, tokrat o sirski deklici, ki lahko na pot v obljubljeno deželo vzame le dve torbi in svojo najljubšo igračo.

Slovenci na tretjem mestu
Tretje mesto pa je zasedla slovenska koprodukcija Hura, Nosferatu!, ki v svoje središče postavi družino s šestletno punčko z Dravetovim sindromom, redko boleznijo s hudimi epileptičnimi napadi, ki zaradi svoje pogostosti privedejo do zaostanka v razvoju.

Letošnji festival, ki je potekal med 18. in 26. septembrom, je ponudil 11 predstav in šest dokumentarnih filmov.