Premierno je namreč zaživela nova predstava Betontanca in Matjaža Pograjca Dance or die. Predstava temelji na ritmih omenjenih južnoameriških plesov, vsebinsko pa so ustvarjalci izhajali iz Zgodb o Sinjebradcu, Salome in Maske rdeče smrti Edgarja Allana Poeja.
Gre torej za zgodbo o Sinjebradcu in njegovih sedmih ženah, ki jih je poročil, jih zaklenil v grad, jim vzel nedolžnost in prepovedal odpreti zadnjo sobo na temačnem hodniku svojega gradu. Salome, ki jo je iz svetopisemskega evangelija predelal Oscar Wilde, pripoveduje o tem, kako zelo je ljubila telo Johanaana. Celo toliko, da je šla plesat svojemu očimu in pred njim odvrgla vseh sedem tančic.
V Maski rdeče smrti spoznamo zgodbo ljudi, ki so se na povabilo princa Prosperja zaprli v grad, da bi v slavju ušli kugi, ki je strašila na drugi strani zidov gradu, in pozabili, da smrti ne uidejo nikoli in nikdar.
Telesne strasti kot temeljno gonilo človeškega sveta
Vse te zgodbe in tudi novo predstavo Dance or die povezuje 'telo', "zakaj človeško telo in njemu pripadajoče strasti so osnovno gonilo človeškega sveta in nič ni teže razumeti, kot je čarobni trenutek, ko začne telo uhajati glavi in noge plešejo drugam, kot so ukazale oči, ko roke ne delajo tistega, kar so ukazala usta, in ko telo vstane, da bi se premaknilo, pa so možgani narekovali sedenje. Je res ples najboljše maščevanje človeški lenobi in čredni neumnosti?," se sprašuje režiser Matjaž Pograjc.
S predstavo prihaja v skupini Betontanc do nekaj sprememb. Med stalne člane - Branko Potočan, Primož Bezjak, Branko Jordan in Katarina Stegnar – se bosta vrnila Ivan Peternelj in Blažka Müller Pograjc, ekipo pa bodo okrepili še Dejan Srhoj, Ana Hribar, Donia Streher in Snježana Premuš.
Drugo premiero si bo mogoče ogledati v nedeljo, na ponovitve pa bo treba počakati do 16., 17. in 18. februarja.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje