Komunikacija s strojem kot edina možnost. Foto: Mestno gledališče Ptuj
Komunikacija s strojem kot edina možnost. Foto: Mestno gledališče Ptuj
Ali otroka, ki imata na razpolago računalnik, sploh pogrešata starše? Foto: Mestno gledališče Ptuj

Na Ptuju so se posvetili vprašanju medosebnih in družinskih odnosov v času računalniške dobe. Na odru se je v režiji Dejana Sariča odvrtela zgodba angleškega dramatika Alana Ayekbourna, v kateri brat in sestra po odhodu staršev ostaneta zaprta v vesoljski postaji na satelitu Kalisto.



Žalostna resnica o sodobnem življenju
Maurin je povedal, da so se za specifični znenstveno-fantastični žanr, ki ga je na slovenskih odrih le redko moč zaslediti, odločili predvsem zaradi aktualnosti tematike. Elektronska razčlovečenost in vedno večja medsebojna odtujenost družinskih članov, ki vse več časa - to velja zlasti za otroke in mladostnike - preživijo v družbi računalnika sta namreč elementa sodobnega načina življenja. Prav zaradi sporočila, ki se dotika tako življenje otrok kot odraslih, je drama primerna za ljubitelje gledališke umetnosti vseh starosti.

V glavnih vlogah so se v kostumih Andreja Gabrona predstavili Sabina Kogovšek, Aljoša Ternovšek, Boris Kos in Mirel Knez. Za dramaturgijo je so zaigrali na sceni Vasilije Fišer, glasbo za predstavo je napisal Sebastjan Duh, avtor videoanimacije pa je Roman Rožman.

Več kot 60 dram
V Sloveniji med laiki sicer ne prav dobro poznan britanski dramatik Alan Ayekbourn je v svoji dolgi karieri napisal že več kot 60 dramskih del. Ayekbourn je utelešena definicija gledališkega človeka. opravljal je namreč že skoraj vsa gledališka dela od tonskega tehnika, lučkarja, igralca, scenarista, do režiserja in direktorja gledališke hiše. Čeprav piše za vse starosti, pa sam pravi, da mui je ustvarjanje za otroke še posebej pri srcu.