Prvo slovensko uprizoritev predstave je režirala Mateja Koležnik, v njej pa so se predstavili Helena Peršuh, Primož Pirnat, Bine Matoh in Alida Bevk. Postavitev je nastala po delu ameriškega dramatika Davida Raba, pripoveduje pa o iskanju (novega) življenja, odtujenosti in obenem odvisnosti ljudi drug od drugega.
Kako pobegniti pred sabo?
Obiskovalci predstave so spoznali nekdanjega mafijca Phila, ki je pred svojo preteklostjo pribežal v Kalifornijo, kjer si zdaj skuša ustvariti novo življenje. Pri tem pa ni preveč uspešen. Želi se prebiti med slavne igralce, a dobiva le obrobne vloge, neuspehe pa niza tudi v zakonu, saj imata z ženo Susie povsem različne predstave o tem, kakšno naj bi bilo njuno skupno življenje. Kljub temu zakonca sama ne zmoreta (pre)živeti, njuno življenje pa se še bolj zaplete, ko ju obišče Philov prijatelj iz preteklosti Sal, za to, da je Philova mera zvrhano polna, pa poskrbi še Susiena prijateljica Janice, ki rada potisne nos prav v vsako stvar ... Igralci bodo nastopili v kostumih Alana Hranitelja, sceno sta ustvarila Mateja Koležnik in Jože Logar, avtor glasbe je Boštjan Leben, za oblikovanje luči pa je poskrbel Samo Oblokar.
Beseda ali dve o avtorju
Ameriški dramatik, scenarist in filmski producent David Rabe je znan predvsem po kvartetu predstav The Basic Training of Pavlo Hummel (1971), Sticks and Bones (1971), The Orphan (1973) in Streamers (1976), v katerih je spregovoril o vietnamski vojni in njenih posledicah za ameriško družbo. V teh in tudi poznejših delih je kritično raziskoval in opisoval razkroj vrednot v sodobni družbi v ZDA ter razpetost oseb med zahteve, ki jih pred njih postavlja okolica, in željo po svoji uveljavitvi kot posamezniki.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje